2010. április 21., szerda

KÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖM !!!!!!!!!!!!!..és még ezerszer köszönöm(LLL)



Drága Olvasóim!


Nem tudjátok elhinni, hogy most milyen boldog vagyok. Amikor november végén belevágtam én nem tudtam,hogy mire vállalkozom. Ne értsetek félre, ez volt eddig életem legjobb döntése, hogy megnyitottam a blogot és elkezdtem nektek írni, azzal a tudattal, hogy  nem lesz rá nagy kereslet, hiszen ki ismerné, vagy bukkanna rá..esetleg egy két barátnő.(öröm könnyek már potyognak)...
De megtörtént, egy-kettő-három-négy és egyre több és több rendszeres olvasóval ajándékoztatok meg.
Majd ott tartunk, hogy eltelt majdnem fél év és 10026 ember járt nálam...mit mondjak amikor most megláttam, azt hittem, hogy kicsattanok a boldogságtól, ti nem tudhatjátok de egy-két kedves barátnőim igen, hogy állandóan csak azt mondtam nekik, majd ha meglesz a 10000 fő akkor majd csapunk egy chates bulit..
Igen jól látjátok, ez volt a tervem és amennyiben nektek is megfelel ezt megszeretném ünnepelni.
(időpontról még később beszélünk)
Sok bonyodalom volt már ezen a blogon is sajnálatosan, de sokan kiálltak mellettem amit nem tudok majd soha elégé meghálálni. Azt hittem, hogy írok egy pályázatot és húú milyen jó lesz én is jól fogok szórakozni, hogy kiváló emberek munkáit olvashatóm és még ti is olvashatjátok majd megmutatjátok a véleményeteket..
De nem így sült el ahogy terveztem...de nem baj az ember tanul a hibáiból és én is emberből vagyok..és én is hibázhatok...de ennyit nem mondom hogy a rossz pillanatokról  csak  a kellemetlen dolgokról.:)
És akkor most a történetemről ejtsünk egy-két szót.
Eszméletlen, csodálatos és egyben támogató és építő kritikákat kapok, komolyan mondom néha csak nézek, hogy ezt nekem írták?! Nem is tudnám, hogy most vajon mit is vagy hol is tartanák a történetben ha nem kaptam volna meg ezeket  a kommentárokat. Különösen ez Csiling érdeme, mindig tudott olyat írni amire nekem abban a pillanatban vagy az adott helyzetben szükségem volt, de nem felejtkezem meg a többi kis kommentármanóimról sem, nagyon köszönöm nekik és és egy hatalmas puszit küldök nekik. Tudják, hogy kiről beszélek vagyis remélem : Nesszi., Kinga, Eszti, Nika, Crystal, elnézést ha valakit kihagytam volna, úgy emlékszem ők azok akik rendszeresen írnak nekem. Még egyszer köszönöm Egy nagyon kedves írótársam/írótársunk az alábbit mondta:  Ti vagytok az életemben a Napfény. Igen ez kedves és szeretett Alice23 szavai voltak, (Alice ne haragudj hogy  idéztem tőled, csak hozni akartam egy példát., remélem nem baj)
Ezt gyönyörűen megfogalmazta, csak én arra jöttem rá, hogy nekem ti nem a napfény vagytok hanem maga a hullócsillag: Ti vagytok a hullócsillag az életemben. Ahogy  a köz tartja ha láttunk egy hullócsillagot kívánunk, és reménykedve várunk, hogy beteljesüljön. Nekem ilyenek a kommentárjaitok. Először megírok nektek egy fejezetet majd kapok egy kommit...és azt kívánom bárcsak mindenkinek tetszene és érezné azt amit én érzek és sikerülne 100%-ban átadni a gondolataimat. A reménytelen bús, sötét estéket beragyogjátok, avval, hogy meghúzzátok az égboltomon azt a fényes vonalat, ami engem tovább hajt.
Köszönöm.
Szeretettel: Szandi 

Ui. Sajnálom, nem tudok most többet írni vagyis szeretnék csak most boldogság szárnyai alatt vagyok.
Szeretlek titeket.
És a chates bulit én szeretném a hétvégén megtartani vagy pénteken. Holnap remélem tudok biztosat mondani, addig is híreszteljétek hogy a hétvégére ez várható esemény, már ha érdekel titeket:) 


4 megjegyzés:

  1. Szia!Örülök a te boldogságodnak és még annyit ,hogy csak így tovább a buliba is talán részt tudok venni de az nem 100% addig is puszancs<3!Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nika:)

    Köszönöm, és akkor lehet, hogy majd keresünk egy olyan időpontot ami mindenkinek jó:)
    Szandi
    puszi

    VálaszTörlés
  3. szijja
    örülök annak h örülsz=) imádom a töridet. és sztem ezzel még sokan vagyunk így. csak így tovább!! =)
    és sztem ez a buli egy nagyon jó ötlet!! ;)
    puszii.xoxo

    VálaszTörlés
  4. Halcsi!
    hát, mit mondjak..megríkattál...
    1. Köszönöm! Nem is gondoltam volna, hogy ennyit jelentek neked....
    2. Jól esik látni, hogy boldog vagy! Minden írótársra jól hat, az, ha csak látja, hogy valamelyik partnere boldog...rám is....
    3. Hullócsillag?! Az nem jó, az egy idő után eltűnik...(ezt csakis a vicc kedvéért...)

    Jaahj, annyira imádlak!

    A Chates buliban én is szívesen bennt lennék! őszinte leszek, ez lenne az első..De sebaj, ha nem jön össze...majd máskor..

    Gratu a 10120 látogatónak! Ez nem semmi!

    Mikor lesz friss?Már nagyon várom! Siess, kérlek!És most úgy komolyan, ha nem Mark, akkor ki? Chris is vámpír, vagy valami? Én nem tudom elképzelni, hogy ki lehet, ilyen(szép szóval) modortalan!!PFUJ! Nah, engem hajt a kíváncsísáág...szóval, nagyon várom a folytit!Siess!*Snoopy féle kutyusszemek*-->ezt nemrég tanultam...gondoltam, mert nálam szinte mindig bejön..én is merpróbálom...

    chook<<(h) (h)>>csiling

    VálaszTörlés