2010. április 1., csütörtök

24.Fejezet



Audrina szemszög


Míg oda nem értünk a plázához csak azon zakatolt az agyam, hogy hogyan is kéne őket egy kicsit megviccelnem.
Először is kezdem egy kis vásárlással, mondjuk Jack-nek ez nem probléma mert őt nem nagyon zavarja, vagyis nem nagyon mutatja ki, hogy zavarná.De Chris na ő már más tészta.Őt most egy kicsit megfogom szenvedtetni.Magamban ezen nagyon jót nevettem, milyen kis gonosz vagyok nah de most mit tegyek van ilyen. Na meg ugye, kölcsön kenyér vissza jár.ahogy beértünk a plázába rögtön kiszúrtam egy kiegészítős üzletet.Abban a percben neki is vetettem magam.Még annyit hallottam hogy Jack valami olyasmit odaszól Chris-nek, hogy na gyere, most aztán igazán beindult.Be ám, de még ha tudnátok mennyire, annyira hogy ez nektek is tetszeni fog.
Az üzletet körülbelül olyan bő fél óra alatt körbejártam és mindent megvettem amire "szükségem volt. Oké, oké azt nem mondanám, hogy szükségem volt, de nem tudtam őket ott hagyni. Majd egy pár ruhabolt és fehérnemű boltra esett a választásom.Kíméletes vagyok most a fiúkkal.A következő állomásom egy lakberendezési üzlet volt. Nagy nehezen sikerült beszereznem olyan vázákat amiket Chris összetört, meg egy dohányzó asztalt, ami ugyanolyan üveg volt, mert hát ugye drága kis Mr.Házrombolónk ezt is összetörte.Gyorsan fizettem majd a csomagokat a fiúk kezébe nyomtam akik addig kivétték a kocsiba.
És akkor most neki is láthattok az Audrina hadjáratomnak.Ha jól emlékszem a második emeleten volt egy Sex-shop, és annak a kirakatában láttam véletlenül a múltkor egy hirdetést.Akkor most indulhat is a bosszú-hadjáratom.Gyorsan megkerestem azt az üzletet és a hirdetést.Jól emlékeztem mert a második emeleten ott is volt.
A hirdetésen megkerestem a telefon számot és már tárcsáztam is, majd Jack-et ráveszem, hogy ott tartsák és akkor minden rendben.
A harmadik csöngetésre fel is vették.
-Jó napot kívánok, miben segíthettek?-kérdezte egy nyájas női hang.A hangja rideg volt, de még is meggyőző.
Elmondtam neki mindent a helyszínt a szükségleteket és az időpontot.
-Oké, rendben akkor visz-hall.-köszönt el a nő.
-Köszönöm, visz-hall.
Mögöttem valakik nagyon hangos hahotázásban törtek ki.Hátrafordultam és szembetaláltam magam Jack-kel és Chris-sel.
-Csak nem problémáid vannak?-kérdezte Chris, de a  hasát fogta a röhögéstől.Tőlem csak egy szúrós pillantást kapott.De amikor Jack-re néztem lefagyott a mosoly az arcáról, és tettetett durcizásba kezdtem,de azért belül még fortyogtam magamban, nem baj, visszakapod még.
-És sikerült beszerezned egy két játékot?.-kérdezte Chris.
-Igen, nem  is egyet.-válaszoltam oda neki, mire ő tágra nyitott szemekkel vizslatott engem, frappáns választ várt hát meg is kapta.
 Végigmért engem, majd kérdően fürkészet.Aztán a szája valahogy egy o alakot formált.
-Ez most komoly?-kérdezte, felhúzott szemöldökkel.
-Látni is akarod?-már nyúltam volna a táskámba, mert tudtam hogy úgyse akarja látni, na meg nem veszi észre hogy blöffölök.
-Istenem ments, még a végén csalódnék benned.-ha jól láttam még a hideg is kirázta, ezen kuncogtam majd közöltem a srácokkal, hogy indulhatunk haza.
-Inkább menjünk haza, vagy esetleg kívántok még vásárolni?-vigyorogtam Chris-re.
-Dehogyis, nem bírnám tovább.
-Akkor én vezetek.-mondtam Chris-nek.
-Annyira azért nem vagyok fáradt.És különben is csak akkor ha én is vezethetem a te kocsid.
-Na arról letehetsz, mert esetleg a kulcsot megfoghatod, de még nézned se lenne szabad.-mondtam sértett hangon, még hogy az én kocsim vezesse?!
-Szó sem lehet róla!-sziszegtem neki oda.
-Na látod, én is így gondoltam.
Gyorsan a parkolóba siettek a fiúk, majd bekászálódtam a hátsó ülésre és haza hajtottunk.Bepakolták a cuccokat és Chris már indult is, hogy elpanaszolja Nikki-nek a vásárlással járó panaszait.
Ahogy beléptünk az  ajtón Chris már rohant is a nappaliba.

-Szia drágám!Nah túlélted?-köszönte Nikki kedvesét.
-Szia édesem!NEEEEMM, én többen nem megyek Audrina-val vásárolni.Ez egy komoly szenvedés, mintha egy fájdalmas műtétet éltél volna, tehát egyszóval maga volt a katasztrófa.-huppant le Nikki mellé.
-Szia Nikki!Kipanaszolta magát?-villantottam egy mosolyt Chris-re.
-Igen.-kuncogta el magát Nikki.Mire Chris sértődötten ránézett majd odaszólt a fotelban ücsörgő Jack-re.
-Gyere, csapjunk egy pasis estét.-duzzogott elég látványosan.
-Majd jövünk csajok.-köszönt el Jack.
-Nah akkor, mit csináljunk van egy egész esténk duzzogó pasik nélkül.-átültem Nikki mellé a kanapéba.
-Mondjuk nézzük meg egy filmet.
-Jó ötlet, hozok le takarókat meg pop-corn-t.-felszaladtam az emeletre, a folyosói szekrényben voltak plédek meg párnák, felkaptam egy párat majd lementem a nappaliba.
-Én már választottam is ki egy filmet ez egy új.-adta a kezembe a DVD-t amin ez a cím állt: Valentin's day.Igen erről már valahol neten olvastam.
-Oké, nekem ez jó.-berakta a lejátszóba a DVD-t  és elkezdtük nézni a filmet.Rengeteg híres színész játszik benne, nem is beszélve arról hogy mennyi poén volt benne.Nikki-vel sokat nevettünk, míg meg nem szólalt a telefonom és nagyon rossz előérzetem támadt.
Nikki felvette a telefont.
-Igen tessék itt Nikki Rath....-majd hosszú csönd és én már itt tudtam hogy baj van.-..lehetetlen.-suttogta majd a telefon kiesett a kezéből a padlóra.

4 megjegyzés:

  1. Szegény fiúk....:( De azért Audrina jó volt:D Függővég?! Utállak miatta:(:(:(:(
    Am. meg siess a frissel, mert nagyon tetszettxD:D:D:D:D
    Puszi: Nesszi

    VálaszTörlés
  2. Sziaa

    Hajajj...majd csak megszeretsz....
    :(
    Sietek és örülök hogy tetszett...
    a fiúúk hát igen, de nem biztos hogy ők az "áldozatok"
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    ááááááááá!!! Remélem nem halt meg valaki?!!!
    :)
    Már nagyon várom a folytatást!
    Puszi: Eszter!

    VálaszTörlés
  4. Szia Esztii:)

    Köszönöm széépeen:D
    Most egy kicsit rosszul vagyok, de ha még ma rendeződök akkor hnap is lesz friis:D

    puszi
    Szandi

    VálaszTörlés