2010. április 3., szombat

26.Fejezet...ízelítő....bocsi..de nem tudok a seggemen nyugton maradni és késztetést érzek arra, hogy én most írjak:D


*
  Nem tudom, hogy hogyan tehetett ilyet nincs tekintettel a legjobb barátnőmre, de anyira ideges lettem, hogy hirtelen a kezem csak meglendült és az Ő arcán talált megnyugvást.Egy hatalmas csattanás jelezte, hogy a pofon célba ért.Majd felszisszent ahogy én is.
A francba, azt hiszem eltört a kezem, vagy zúzódott vagy nem tudom,de ezt nagyon megbánnod, nem érdekel a mostani állapotod.Nem hagyom, hogy bántsd Őt.-sziszegtem neki.
-Tudom, és ne haragudj.Figyelj én nem értem mi üthetett belém.Sajnálom.-hajtotta le a fejét szégyenkezve.
-Ezt nem nekem kell bemesélned hanem Nikki-nek- ordítottam a képébe, és folytattam.-aki képzeld már órák hossza ott virraszt az apja mellett aki épp hogy átesett a kritikus állapoton.Te meg mit csinálsz itt vagy és.....

Háhh bocsi...de egy kis betekintést adtam a következő fejezetben:D
És többen visszajeleztétek,  hogy meg tudlak titeket lepni..ennek igazán nagyon örülök.
Csókollak titeket ezerszer:

Szandi˘^^

2 megjegyzés: