2010. március 25., csütörtök

Újabb dííj:D

  


Szabályok:
 1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
 2.) Tedd ki a logót a blogodra!
 3.) Írj magadról 7 dolgot!
 4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
 5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról

, Nagyon szépen köszönöm lea88-nak hogy gondolt rám és Annának..
És akkor most én is felteszem a nagy költői kérdést...vajon én is megérdemlem.
Szerintettek igen és úgy látszik mindannyian megérdemeljük meert dolgozunk a munkákkal.
  1, Imádok lovagolni.
  2, Az összes Twilight könyvet olvastam, de a Breaking Dawn a kedvencem.
  3, Alice23 Sunlight című története a kedvenc történetem:D
  4,Imádok olvasni, zenét halgatni, pókerezni és a barátaimmal lenni.
  5.,Imádok vásárolni:)
   6, Szeretek Lakberendezősdit játszani és szervezni
   7.És imádok írni nektek:)

*Csiling drágámnak:  http://szurkulet.blogspot.com/*
Asszem készen is vagyok:D
Nah fennt a friss is az ez alatti bejegyzésben..
Azért most hnap matekból írok,de jötem nektek fejit írni...elvagytok kényezstettve heti 2-3 friss:P
Tessék kommikat írni:P
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése