2010. március 21., vasárnap

22.Fejezet II/II


Audrina szemszög


Nem tudtam hogy hogyan kéne neki segítenem.Ő szerintem még abban sem volt biztos hogy Ő menniyt segített nekem, valószínűleg észre sem vette de én tudtam hogy Ő itt van velem és mellettem áll mindenben.Sokszor húzott ki a gödörből csak egy mosolyával, és mindig tudta hogy mit szeretnék, amit készségesen teljesített is.Az a sok vásárlás csodálom érte hogy még nem mentem az agyára.
Ez egy kicsit röhejes ha vissza gondolok, amikor a fehérnemű boltba ráncigáltam be nah meg az első találkozásunk, mennyire utáltuk egymást, állandóan csak piszkálódtunk mint két rossz gyerek és most tessék megnézni hol tartunk?!
Szerintem mind  a ketten bármit megtennénk a másikért.Nagyon megszerettem.Igaz és hűsséges nah meg bolond barát.
Nikki szomorú arcal közeledet felém.Amikor mellém ért csak megöleltem.A teteknek néha nagyobb szükséglettük van mint a szavaknak.
-Gyere, hagyjuk őket magukra egy kicsit.-engedett el Nikki.
-Mondjuk addig nézzünk szét egy esküvői ruha boltban mit szólsz hozzá?-ahogy rám nézett láttam hogy megcsillan a fény a szemében, és hát nekem is sietnem kell az esküvővel hiszen még 1 hónapom van rá és utána kezdődik a suli.Az idő nagyon ellenem van, de sebaj meg fogom oldani.
-Miért is ne.
-Tudok egyet a belvárosban, szerintem ott vannak a legjobban, és nincs is innen messze csak két saroknyira.
-Te vagy ebben a főnők, nah de azért majd én is beleszólok mer ha valami nagyon csipkés és rózsaszín ruhát akarsz rám aggatni kiruglak.-a parkot betöltötte kettönk csilingelő nevetése.Remélem a fiúk is meg tudják beszélni.
-Igenis főnök asszony.-de már a hasam kellet fogjam a nevetéstől,mire ő szúrosan nézett rám.
-Nah de kikérem magamnak mit képzel maga én még csak 24 éves vagyok.-de a végét már ő sem tudta azzal a komolysággal elmondani mint ahogyan elkezdte.
-Ahham-motyogtam
-Miért volt olyan szomorú az arcod talán Chris mondot..
-Csak nagyon aggódom, ahogy láttom már nagyon beleélte magát ebbe a testvéres dologba és nem szeretném ha csalódna.-vágott a szavamba.Igen, ez nem is volt meglepő Nikki szájából, hiszen ez a vagány csaj külső egy nagyon érzékeny felnött nőt takar.
Gyorsan oda értünk a hatalmas  nagy szalonhoz.Ahogy beléptünk egy csodálatos látvány  fogadott minket.Mindenütt szebbnél szebb ruhákat láthattunk.
Az eladó nő kedvesen köszöntette minket.
-Köszöntöm önöket a Chanel szalonjában.Ha bármiben tudok segíteni azonnal szóljanak.-majd a nő megmutatta hogy hol találjuk a tört fehér és  a fehér esküvői ruhákat.
Órák hossza már válogathatunk amikor azt hiszem rábukantam a tökéletesre.Egy csomó ruhát felprobáltattam vele, de egyiks em volt az igazi.Az egyikben sem volt ott Nikki.Amire azt tudtam volna mondani..húúú ezt rád öntötték míg a kezembe nem akadt ez a darab.
-Nikki azt hiszem megatláltam.-szóltam oda neki.
-Ez tényleg tökéletes,fel is próbálom.-vette ki a kezemből a ruhát és már meg is célzott egy próba fülkét vele.
-Szólj ha kész vagy.
-Istenem ez...ez csodálatos.
-Hát akkor örülnék ha velem is megoszta....-de a mondat végére előbújt és eszméletlenül festett benne.
-Húú Nikki ezt rád öntötték.-végre kimondhattam ezt a mondatot.
-Ugye, ez gyönyörű.-forgott a tükör elött abban a mese szép ruhában.
-Nah gyere menjünk és fizessük ki, mert a fiúk már biztos várnak.
Megbeszéltük az eladókkal hogy házhoz szállítják és rendelnek hozzá olyan ruhát amit már megterveztem és odaadtam nekik a rajzokat.A nő rábólintott és mi elindultunk  a fiúkhoz vissza  a parkba.
Nagy meglepetésünre már be sötétedet ránéztem a telefonomra és már fél nyolc volt.Iylen sokat időztünk volna a ruhák között?!
Fogtunk egy taxit és hazamentünk, gondultuk a fiúk már úgyis hazamentek, ahogy beléptünk a házba nem akartam hinni a szememnek.

7 megjegyzés:

  1. Így befejezni....hát, ezt nem vártam volna tőled!
    De még mindig imádom, azt, hogy....te mindig megtaláélod, a hangot, a szavakat, melyekkel más lesz ez a töri, mint a többi....mindig van benne valami, ami elvarázsolja az össz hatást...
    És hát, mesésen írsz!
    És imádom, hogy olyan könnyedén veszed az akadájokat! Mindig baj nélkül kikeveredsz belőle, és ez arra vall, hogy gyakorlott, átgondolt munkát végzel!
    Büszke vagyok rád!
    És végre egy aud szemi, erre volt szükségem!(e érsd félre, imádom Jacket!!!)
    és mostmár igazán észrevehetnék egymás iránt táplált érzéseiket!!!!
    Nem akarlak megsérteni, de lassan kezd egy kicsit egyhangúvá válni, fel kéne tobnod valamivel....tökmindegy, végilis, ÉN ÍGY SZERETLEK!
    sajnálom, de mennem kell...
    chook>><<csiling

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa te kis eltévedt báránykáám:)

    Köszönöm, de hogy állandóan dicsérsz??!
    Ma kaptam képzeld el kettő díjaat, z olyan felemelő érzés.
    Amikor elöszőr blogokra bukkantam az első Alice23 blogja volt és tessék nekem is lett egy.
    Amit nem is bánnok, hiszen ennyi csodálatos emberrel nem hozott volna össze a sors.
    És tudod a szerelem mindig ott van az orrunk elött csak nem akarjuk észrevenni.
    De kitudja mi lesz még itt?!XP
    Hamarosan kiderül:D
    És valóban azon agyalok egész éjszaka hogy hogyan folytassam:D
    Több választásom is lennne..de én sosem azt választom.
    Amikor leülök hogy írjak nektek, mindig valami más jutt az eszembe és próbálok olyan alkottni amiről tudom hogy igen ez az amit szeretnek.
    Bocsánat a vége miatt..de nekem így könnyebb, mert ha kitalálok vmit az nem biztos hogy hnap is azz lesz, próbálom mindig a legjobbat nyújtani.
    Én is nagyon szeretlek és köszönöm hogy itt vagy nekem.
    Puszillak ezerszer drága csilingem:D
    Szandi

    VálaszTörlés
  3. úristen O.oOoo
    hosszabb kommit írtam mint tee...xD
    de én így szeretleek és annyira jóó amikor felrakok egy fejezettet és várom a kommidat.Az első gondolat vajon tetszett neki?..
    és hát te mindig itt vagy és öszintén elmondod a véleményed:D
    köszönööm(LLLL)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó volt!
    várom a folytatást!!:D
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  5. HALIHÓ!
    de mit is???nem értem, mindenki egy serek köszönömöt ír, és én viszaírhatom nekik ezerszer, hogy nálam természetes...de...nem mondom, hogy használnaXP
    minden esetre, nincs mit köszönnöd, ez számomra természetes!
    És már várom, nagyon nagyon várom a frisst!
    engem édesanyám megint letíltott a gépről, szóval, hogy ne maradjak le az olvasgatásokkal, csak a csütörtöki infóórák,, és na néhai hajnali böngészések maradtak nekem...hát ne tudd meg szörnyű!
    ezért is nem írhatok hosszú komikat, sürdet az idő..
    a lényeg a lényeg, drukkolok, hogy a számodra, és számunkra megfelelőt hozzd ki magadból=))
    chook<<>>csiling

    VálaszTörlés
  6. Drága csiling és Kinga!

    Ti vagytok azok akik állandóan írnak nekem kommit.
    Nagyon köszönöm, hálás vagyok érte.:D
    És kitartás drágám. az én anyukám is ilyen...állandóan eltilt a géptől...de nem baj én itt vagyok nem szaladok el előled:D
    köszzönöm hogy itt vagytok és itt van van a frissetek:P
    rem tetszik.:)
    Szandi

    VálaszTörlés
  7. jó? nem! klassz? nem! pazar? nem! fantasztikus? nem EZ MIND EGYSZERRE!:D:D
    szval.
    22.feji=jó+klassz+pazar+fantasztikus+:D
    Nagyon jó lett, de máskor ne itt fejezd be! Kérlek!!!KÉRLEK!KÉRLEK!KÉRLEK!!!És hol van a kövi fejezet? Már alig tudom kivárni..Nagyon tetszett!!
    Puszi

    VálaszTörlés