2010. március 7., vasárnap

Friss,páylázatok, szavazás

Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan szavaztok, remek pályázatokat kaptam:D
De szomorú is vagyok mert nem kapok kommikat.
Még most az angolt csinálom, de utánna neki kezdek megírni a kövi fejit.
Ha az én kommentjeimeit(válaszaimat) nem számoljuk ne sok kommit kaptam.
Szal ha az én hozzászólásaim nélkül meg lesz a 10.Este felrakom az új fejit.
Köszönöm az állandó komment íróimnak:D
-Csiling, Ildikó, Kinga,szimcsitündér és mindenkinek.
De már 23 rendszeres olvasóóm van aminek nagyon örülök, legalább estig jöjjön össze a 10 kommi.
Vagyis csak 7 mert 3 kommit már kaptam:D:(
Sietek a frissel.!
Jaj és majdnem elfelejtem volt még két jelentkező a pályázatra NEKIK SZERETNÉM MONDANI HOGY LEGYENEK SZÍVESEK PÉNTEKIG BEKÜLDENI ÉS ELOLVASOM FELRAKOM ŐKET MINT EGY UTÓPÁLYÁZAT:D ELOLVASHATJÁTOK ÉS MIVEL KETTŐ JELENTKEZÉS ÉRKEZETT AZ EGYIK KAP EGY MEGLEPIT:D De nem oolyan meglepit mint a mostani pályázatosak, ők mást kapnak.:D
puszi:
Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése