2010. május 2., vasárnap

30 feji, vizsga, friss..

Szaisztok!

Nem nagyon tudok most nektek semmi jóval kecsegtetni.:(
Május 10-én vizsgázok angolból és hát nem nagyon vagyok még a tételekkel sehogy se.
Utána jön a gépírás vizsga valamikor.
Május 13-14-én pesten leszek. Így elég nehéz lesz frisselni.
Ezt a hetet a tanulásnak kell szentelnem négy jegyet kapok a vizsgámra, és az év végi jegyem múlik rajta.
Remélem megértitek.
Tehát a legközelebbi friss az egy május 11-i időpont lenne.
Sajnálom.
Szurkoljatok.
Ha meglesz az ötös akkor nagyon boldog leszek és akkor sok sok frisst kaptok.
Egyébként hogy kárpótoljalak titeket lesz egy meglepetésem.
Emlékeztek még a pályázatomra?
Nah most megkapjátok az én novellám:D
Nem is említettem ugye bár, hogy én is megírtam...:$
de azért remélem érdekel titeket.
Szorítsatok.
Imádlak titeket!
Szandi

5 megjegyzés:

  1. SOK SZERENCSÉT MINDEN EGYES VIZSGÁHOZ!
    Remélem sikerülni fog;D
    Én bízok benned, szóval, csak hajrá...:D
    Gépírás? az milyen?...
    Szóval május 11.....Az jó!
    Én pont akkor fogok megérkezni cserediákosizékámból, szóval minden rendben...Meg amugy is, az idő kezeskedik majd róla, hogy egyre több dolog kipattanjon a fejünkből, és így egyre jobban fogunk izgulni, a végeredmény miatt;D
    Most pedig pár hozzáfűzés:
    1) Sok sikert, drukkolok!
    2)Valójában feleslegesen teszem, mert nélkülem is sikerülne!:D Tudom én azt, szentem eléggé ismerlek ahhoz, hogy ezt kijelenthessem...xD
    3) Nem kell sajnálni! Mindenki szokott vizsgázni, nem? Mindenki utálja a vizsgákat, nem? Így van rendjén, és mivel mi egy társaság vagyunk, megértjük, és segítjükegymást-->kölcsönös névmás(xD be kellett minden névmást magolnixP)

    Na és a pályázat....
    TE IS ÍRTÁL?!
    Nah, ezt élvezni fogjuk xD Mikor rakod fel?
    Hugh, már most kíváncsiih vagyok!
    Ide fogod felrakni, vagy a másik blogra?
    Mondjuk úgy lenne logikus, ha a másikra..de hát, ki tudja...xD
    És még szép, hogy érdekel, hogyne érdekelne!
    Te mindig valami különlegeset találsz ki, ez os-gondolom- az lesz...


    Szorítunk.
    Mi is Imádunk!
    Csiling

    VálaszTörlés
  2. Szia Szandi!A mai naptól fogva lett még egy rendszeres olvasód!!!Ez a történet egyszerűen eszméletlen jóóóó:):)Reggel rátaláltam az oldaladra és egészen délutánig csak ezt olvastam!!!
    Na szóval le vagyok nyűgözve!!!:P:D
    Sok szerencsét a vizsgáidhoz!!!Szorítok:)
    Kíváncsian várom a folytatást!!:)
    Pusssz

    VálaszTörlés
  3. Szia Csiling és Valóság:)

    Csiling: Anniyra de annyira imádlak, hogy az már nem igaz:)
    és rátok fogok gondolni majd hétfőn nagyon nagyon aranyosak vagytok. Csiling köszönöm:$Imádlak(L) te mindig tudod mit kell írni:)

    Valóság: Köszönöm a rendszeres olvasást:)
    Húhaa, örülök hogy tetszik, mindig próbálom a legjobbat nyújtani:D
    Én is le vagyok nyűgözve, hogy engem olvastál szinte egész nap. Köszönöm :$
    Köszönöm, sokat számít hogy vagytok:)
    És friss sajna olvashattad mikor lesz, nah de megyek is mert már az angol tételeim hiányolnak : /
    pusziillak titeket
    Szandi

    VálaszTörlés
  4. Sok szerencsét a vizsgádhoz, de azért siess azzal a 30.fejivel! Tök jó ez a könyv , aki írta az jól ír.Soha nem értettem , hogy szorul valakibe ennyi fantázia!:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lilla!


    Köszönöm, rem sikerülni fog.
    és sietek a frissel, kedden meglesz a novellával együtt. Örülök, hogy elnyerte tetszésed a "könyvem".:D:D
    És hát nem tudom, majd megkérd anyumat:P
    köszi h itt vagy:)
    Puszi
    Szandi(író)

    VálaszTörlés