2010. május 11., kedd

30 FEJEZET.

Szeretlek kell ennél több...?!
Audrina szemszög




A fejem szörnyen fájt. Az a művelet, hogy ki tudjam nyitni kőkemény próbálkozásokba  telet.
Nem nagyon akart sikerülni. Majd egyszer egy erős fény világított a szemembe.
-Kapcsold már le.-nyöszörögtem.
-Audrina hallasz? Hogy vagy?- hallottam meg a világ legszebb hangját. Majd próbáltam magamban felidézni a tegnap  történteket.
 Na akkor először is kórház, utána Jack-el voltam, azt mondtam neki, hogy szeretlek ő is mondta, csókolóztunk és jött Ő.
 -A kocsim ugye nem maradt ott?-pattantak ki szemeim és túl hirtelen ültem fel, mert nagyon megszédültem.
--Woow..egy kicsit gyors volt.
-Audrina nyugodj meg, minden rendben, hogy érzed magad?- jött oda hozzám Nikki. De Nikki elém állt és hallottam amint valaki kimegy az ajtón.
-Köszi jól.-motyogtam zavartan.
-Hol van Ő?-kerestem a szobában de sehol nem találtam gyönyörű szemeit, és ölelő karjait.
-Nagyon kiborult, nagyon féltet téged, de már felébredtél, és hát már azt is tudjuk, hogy dúl a láw.-kuncogott fel.
-Ahham.  Idehívnád?-hajtottam le a fejem.
-Természetesen.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Jó, hogy újra nyitva a szemed, csajszim.-jött oda hozzám Chris is és  adott Ő is egy puszit.
-Na megyek, pihenj.-ment ki a szobából.
-Chris!
-Igen?- fordult vissza.
-köszönöm.
-Szívesen, de mit is?-vigyorodott el.
-Azt, hogy szereted Nikki-t és itt vagy..
-Hát tudod milyen jó szívem van, nem tudok mit csinálni olyan cuki vagyok.-nézett rám  egy pimasz mosolyt elengedve, majd becsukta maga után az ajtót.
Egy kis idő után Jack lépett be rajta. Ahogyan tekintetünk találkozott, én csak arra eszméltem fel, hogy  már a következő másodpercben már Jack fogta a kezem.
-Nah ez meg mi..?-nem tudtam a döbbenettől egy normális mondatot összehozni.
-Nem emlékszel?-biggyesztette le ajkait.
-Mire?-emeltem egy oktávval feljebb a hangom.Jó volt vele incselkedni egy kicsit.
-Most te komolyan nem emlékszel semmi...
-Ohh fogd már be!!-szakítottam félbe majd elkezdtem szenvedélyesen csókolni.
-Szeretlek.-szakadtam el ajkaitól.
-Én is ha tudnád mennyire. Istenem én annyira féltettelek ha valami bajod esett volna én esküszöm..

-Ezt majd kérem, hogy magyarázd e,l részletesen és csak az igazságot fogod mondani. Ugye?-csak bólintott.
-És miután elsötétült minden, az..azután mi történt?-kérdeztem, próbáltam magabiztosnak tűnni, de a hangom remegett.
-Letéptem rólad, még időben érkeztem különben Ő meg.. meg..
-Megerőszakolt volna.-fejeztem be a saját mondatát.
-Audrina én nagyon sajnálom.
-Nem a te hibád. Egyébként honnan ismered?
-A..Melanie..testvére volt.-gondoltam, hogy nem akarja kimondani a menyasszony szót. Biztos fájhat még neki.
-És miért? Miért engem? Miért akar téged rajtam keresztül bántani?-áradtak belőlem a kérdések.
-Mert szerinte, miattam halt meg Ő.-suttogta és lehajtotta a fejét-.
-És a kocsim? Ugye egy karcolás sincs rajta?
-Hazahozta Chris. Nyugi nincs baja. De te, hogy vagy?-nézett Rám aggódó szemekkel.
-Komolyan Chris hozta haza? Hát akkor azért vigyorgott.-nevettem fel.Majd ő is felkacagott.
-Elmegyünk sétálni?-keltem ki az ágyból?
-Csak miután, jó alaposan megetettelek.

Lementünk a konyhába. Én leültem a bárhoz, és figyeltem, hogyan tevékenykedik a konyhában.
Nem is értem, hogy mivel érdemeltem én ki Őt. A fejem még mindig fájt és egy kicsit az arcom is égett.
-Jó étvágyat. Remélem finom lett.-rakott elém egy nagy adag gőzölgő spagettit.
-Köszönöm. Hogy hogy ebéd? Mennyi az idő? És egyáltalán meddig voltam eszméletlen?
-Három teljes napig. És most pontosan 13:45 perc van. De most egyél.-mordult egyet a gyomrom.-hallom éhes vagy-kuncogott fel.
-Mii?-kerekedtek ki szemeim.
-Nah ameddig te eszel én addig mesélek.-ült le velem szembe.
-Tehát, te eszméletlen voltál és hazahoztalak. Azóta 3 nap telt el.
-Ez komoly?-mondtam, két nagy falat között.
-Igen.
-És meg tudhatom, hogy mi is történt akkor ?-kérdeztem kíváncsian.
-Úgy csillog a szemed a kíváncsiságtól, mintha éppen Michael Jackson-al beszélgetnél a túlvilágról.-nevetett fel idegesen.
-Haha, egyébként tényleg szerettem Őt.- tekertem a villámra még egy adag spagettit.
-Majd a sétánál elmondok mindent. Ízlik?-fürkészte az arcom, valamire reakcióra várva.
-Szerintem isteni.
-Még jó.
-Egoooo-kuncogtam fel..
-Szeretlek, te vagy a legeslegszebb nő a világon.
-Köszönöm, ilyet még senki nem mondott nekem.- pirultam el.
-Reméltem is.-hajolt át az asztalon és nyomott egy csókot ajkaimra.

 Annyira kívántam őt. Beletúrtam sötét hajába és átkaroltam a nyakát. A torkából egy morgás szakadt fel. Majd hirtelen el vált ajkaimtól.
 Mire már tiltakozhattam volna, előttem is volt és a derekamra rakta mindkét kezét, majd szenvedélyesen magához húzott. Ott folytattuk ahol az  előbb abba hagytuk. Hirtelen felkapott az ölébe és a konyha pultra ültetett. Oxigén hiány miatt kénytelen voltam elszakadni ajkaitól.
Szippantott egy nagyon mélyet  a levegőből, éreztem, ahogy betölti tűdön minden porcikáját. Majd remegő kezekkel az inge gombaihoz nyúltam, az ő hideg keze pedig a pólóm alá csusszant és kikapcsolta a melltartóm. belemarkoltam tarkójába még közelebb húzva magamhoz.m
Nem ellenkezett, készségesen teljesítette kérésem. A másik kezemmel ami nem tarkóját fogta, letolta mindkét válláról az ingét és apró csókokat nyomtam a helyére. Egy jó eső sóhaj, majd később egy kéjes nyögés szakadt fel a torkából.
Nem sokáig engedte magát kényeztetni, pedig még csak most akartam a vállától egy kicsit lejjebb haladni.
Fordult a kocka a pólóm darabokban hullott a földre. Már épp a kulcscsontomnál járt amikor megszólalt a csengő.
Ez hideg zuhanyként ért mindkettőnket.
Hirtelen karjaiba kapott, és csak annyit érzékeltem a külvilágból, hogy finoman lerak az ágyamra, majd fölém tornyosul.
-Akarlak.-suttogta fülembe.
-Szeretlek, mindennél jobban.-csókoltam meg.
A ruháink pillanatok alatt kerültek le felhevült testünkről. Jack a testem összes porcikáját bejárta és csókokkal hintette. A köldökömnél járt amikor a torkomból egy jóleső sóhaj szakadt fel.
-Akarlak.-húztam fel az ajkaimhoz. És újra csókolni kezdtem. Már éreztem őt.

Szerelmünk testileg is gyönyörű volt. Az az érzés szinte felemésztett.  Szinte egyszerre éreztük azt a felemésztő érzést.
Zihálva húzott mellkasára. A légzésem próbáltam helyre állítani, de a szívem is úgy dübörögött, hogy azt hittem kiugrik mellkasomból.
Már kezdtem álmosodni, a szobában sötét volt. Az idő érzékemmel úgy látszik nem csak vásárlás közben van probléma.
-Aludj szerelmem.-nyomott egy csókot homlokomra.
-Szeretlek.suttogtam. Majd szerelmem ölelő karjai között vártam az újabb álmot, ami lassan inkább rém álomnak felel meg.
A szemem lecsukódott, és az álom már meg is érkezett.

Újra az erdőben voltam. de most nem féltem. Ő itt feküdt mellettem, az eső most nem esett és nem is villámlott.
Tekintetét az enyémbe fúrta és megcsókolt.
-Szeretlek drága egyetlen feleségem.

4 megjegyzés:

  1. O mein Gott....(tudsz németül?)
    Khmmm.....igyekszek szelíden fogalmazni, oké?
    ....IMÁDOM!!!....
    Szóval....
    ez az egész leleplezősdi egy kicsit túl hamar, és túl kapkodósan jött!
    gondold át kérlek, mert szerintem át kéne egy kicsit írni...BÁR, ha ez a kapkodós "dolog" kihat a most következő jövőjére, akkor nem mondok semmit, jó ez így...!!

    Aztán....,
    erre bizony nagyon ráférne egy bétázás....:/
    Még olvasgható xD, de sajnos voét olyan mondat, ahol rükverceztem, és elolvastam mégegyszer, hogy jól értettem-e....megintcsak BÁR, ha most nem volt időd, vagy valami, megértelek, majd legközelebb....de én nem hagynám így....
    Valójában semmi komoly, csak elcsúszások, kissebb ngyobb szóismétlések...
    Ezeken kívül...


    IMÁDOM AHOGY ÍÍÍRRRSSSZZZ!
    Gyönyörű!
    Már nagyon hiáynzott a szöveged!!!!
    Most, hogy nem voltam itthon, és nem tudtam netezni, kiváltképp megéreztem a hiányát!
    Hugh..CSÚCS!
    nah...én ihazán írhatnék litániát, a tudásod szépségéről, de nincs annyi időm, még mást is kell olvasnom...xD

    chook...siess kérlek: csiling

    Ui: FELESÉG!? MÁÁÁJ GÁÁÁD....--->xD
    háát..hogy mit meg ne mondjak: csak így tovább, nem kapkodunk ám....xD biztos nagyon szeretik egymást, vagy mi..:DDDMondjuk, ez a jövő...nemde? ki tudja, mikor fog megtörténni....minden esetre imádom Audrina Élete Álmait...--->XDDDDP

    VálaszTörlés
  2. Szia
    bocsi mindjárt kijavítom csak nagyon siettem h felrakjam.
    A gyémántkőt ígyse tudom am már felrakni.
    és igen tok németül xd
    am meg mit is akartam még kimondta h az álomba Jack van?:D
    kitudja:D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tettszett!
    O.M.G.!!! Remélem a két szerelmespár boldog lesz!
    :)
    Már nagyon várom a folytatást!ű

    Pusszy: Eszter

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon elnyerte a teccésement. :)
    Nagyon jó kis történetet írtál.
    Már alig várom a folytatást.

    Pussy:Renesme :)

    VálaszTörlés