2010. május 22., szombat

31. Fejezet (fennt a teljes fejezet)

*Újra az erdőben voltam. de most nem féltem. Ő itt feküdt mellettem, az eső most nem esett és nem is villámlott.
Tekintetét az enyémbe fúrta és megcsókolt.
-Szeretlek drága egyetlen feleségem.


Zihálva ültem fel az ágyban, hirtelen megijedtem, ahogy láttam, hogy Jack az arcomat fürkészi. 
-Mi a baj kedves?-simított végig az arcomon. Érintésének helyén úgy éreztem, mintha perzselne a bőröm. Audrina ne veszítsd el a fejed, még is mi a franc történik, az álmaim nagy része valóra válik?! Ez lehetetlen, talán el kéne mondanom Jack-nek, de nem, nem lehet, biztosan azt hinné, hogy teljesen elment az eszem és megőrültem. 
-Jól vagy?- tekintette égette az arcom. Valami értelmes válasszal elő kéne drukkolnom. 
- Igen...p..persze..-hebegtem. 
-Biztosan?-közelítem az arcom felé.
-Ahham. -suttogtam, s ajkait rátapasztotta ajkaimra. Kezei végig siklottak gerincemen, majd megállapodtak a csípőmnél. Karjaimat nyaka köré fontam. A csóknak vége szakadt. De most nem is bántam. Arcomat vállába temetem, és halk zokogásba kezdtem.
-Shh...-próbált nyugtatni, miközben a hátamat folyamatosan simogatta.
 Ez a pillanat így tökéletes volt. Nem kellett szavak, csak élveztük egymás közelségét.
 Vajon meddig lesz ez így? Mindig szeretni fog? És én Őt viszont? Egy boldog család leszünk és lesz sok gyerekünk?
Egyszer csak eltolt magától, kezdtem pánikba esni, hogy mégsem kellek neki, de amikor szemeit szemeimbe fúrta, az összes gondolatot kiűzte a fejemből. 
-Imádlak egyetlenem.- nézett mélyen a szemembe, majd újra megcsókolt.
Az ölébe vont, s én újra álomba merültem. 


-Audrina!
-Igen, máris indulhatunk.-majd elindultam Chris felé.
-Gyönyörű vagy.-suttogta, majd belé karoltam. A ház előtt egy fekete Volvo várt ránk. Mindketten beszálltunk, s rohanva csatlakozott hozzánk Nikki is, Nikki gyönyörű volt, csak úgy ragyogott, de most ahogy jobban megnézem, sokat változott, és kicsit mintha, nagyobb hasa lenne.
-Szia drágám.-lehelt egy csókot Nikki ajkára. Majd kezét Nikki hasára tapasztotta, majd megpuszilta.
-Mi a helyzet jövendőbeli keresztanyuka? Izgulunk?-vigyorgott rám Chris.


Itt az álom megszakadt, de átvette helyét egy másik.


A templomban voltam, Chrisel az oldalamon, és az oltárnál ott várt rám Jack.
Lassan, a dallamos zenére araszoltam szerelmemhez minél közelebb, majd amikor már egy méter távolság se volt köztünk Chris a kezébe helyezte a kezem. 
Jack rám mosolygott,  majd a pap felé fordultunk.
-Audrina Nová akarod , szegénységben gazdagságban...és a szokásos rizsa, de nem tudtam figyelni, mert csak Őt néztem......férjedül?

-Akarom.-suttogtam. És az ébresztőóra hangos kattogására felébredtem, ebből a csodás álomból.
-Francba, a fene vigye el, még aludni akarok.-dünnyögtem csukott szemmel.
-Mit akarsz édesem?-hallottam meg fülbemászó hangját.
-Téged.-A párnába temettem az arcom, hogy ne lássa  ahogyan elpirulok.
Finoman a párna alá nyúlt, míg meg nem találta arcomat és magához húzott. 
-Mit álmodtál?-érdeklődött.
-Semmi különöset...-füllentettem.
-Ne hazudj nekem kedvesem.-kuncogott fel, olyan csilingelően nevetett, hogy már ettől is teljes ámulatba estem.
-Veled álmodtam.
-És mit csináltunk?- érdeklődött tovább.
-Az esküvőnkön voltunk.-suttogtam és hozzá bújtam.
-És jó volt? Biztos nagyon gyönyörű voltál.- csókolt a nyakamba.
-Igen, csodálatos volt.
-Mennyi az idő?- kérdeztem rekedtes hangon.
- Fél tíz.-felelte.
-Mit csinálunk ma? Jut eszembe, köszönöm azt az estét felejthetetlen volt számomra.-de rá kell kérdeznem mi történt.
-Szívesen.-húzódott mosolyra szája.
-És akkor te hova tűntél..és miért viselkedtél úgy velem?.-tudtam úgyis, hogy tudja hogy mire gondolok.


Nagyon ideges lett, és feszült volt. Lefejtette magáról a kezem és eltolt magától. 
-Később.-szűrte a fogai között és neki dőlt az ajtófélfának.
Annyira kívánatos volt. Végigsiklott tekintette rajtam, majd közeledtem felé. Ő készségesen magához húzott, karjaimat nyaka köré fontam mire Ő fenekem alá nyúlt, megemelt, és a csípője köré fontam a lábam. A kulcs csontomat és a nyakam kezdte el kényeztetni. Azt a zavaró ruhadarabot lefejtettem róla, majd kezem nadrágjához tévedt. 
Lassan az ágy felé araszoltunk......

Út közben több ruhadarabtól megszabadítottuk egymást, jobban mondva rajtam már csak fehérnemű volt, míg rajta is csak egy alsógatya.
Végigsimítottam fedetlen mellkasán s jó néven vettem, hogy szinte beleremegett. Tekintettem követte kezem útját, már majdnem elértem a célom mikor elkapta a kezem és a szíve főlé helyezte.
-Szeretlek örökké.- csókolt meg olyan szenvedéllyel, hogy még a lábam is beleremegett, ha nem szorít magához azonnal, ott helyben összeestem volna. Igen ez az ő hatása. Ilyen hatással van rám. De vajon én is rá? Nah hát akkor itt az alkalom próbáljuk ki.
Finoman eltoltam magamtól. Egy kicsit értetlen fejet vágott, láttam, hogy nagyon koncentrál valamire, mintha visszafogná magát. Lassan elsétáltam a fürdőszoba ajtajáig, majd nekidőltem az ajtófélfának és hívogatóan felé néztem, s intettem, hogy jöjjön közelebb. 
A szeme égett a vágytól, de még mindig nem közelített felém. Meguntam a várakozást és beléptem a fürdőmbe. Megnyitottam a meleg vizet majd beálltam alá, s csak vártam. 
Már vagy öt perc eltelhetett, lehet mégsem akar engem, szemeimet lehunytam. 
Két erős kéz megfogott és a zuhanykabinnak nyomott. Kinyitottam a szemem.
Jack tekintette perzselte bőröm. Testem tűz forró volt, mintha lángokban égnék, bár lehet, hogy ez a szerelem lángjai. 
Jack végighúzta kezét a combomtól egészen a nyakam tövéig. Majd ott megállapodott, s belecsókolt, átért a kulcssontomra,  egészen az állam minden porcikáját behintette finom csókjaival, majd az ajkam szegleténél megállt s rám nézett. Egy szó nélkül visszahúztam magamhoz, tudtára adva, hogy akarom Őt. 
Mintha gondolataimat hallotta volna,megcsókolt. Már kezdtem elmélyíteni a csókunkat, beletúrtam fekete hajába. Egyáltalán nem zavart, hogy a víz folyik legalább lehűtötte testemet valamennyire.
Fenekem alá nyúlva megemelt, s lábaimat készségesen csípője köré fontam. Testünk egyé vált. 
Pihegve szakadtunk el egymástól, elzárta a vizet s finoman karjaiba vett, majd lerakott az ágyra. 
-Öltözz fel.-nézett rajtam végig, majd nyelt egy nagyot.
-Segítesz?-fogtam meg a kezét és elkezdtem húzni a gardrób felé.
-Örömmel.-csókolt meg, belemosolyogtam csókunkba.
Nagy nehezen de felöltöztem, nem tudom, hogy neki honnan de volt ruhája. Egy fekete felső és egy farmer nadrágot , na meg a kedvenc magassarkúm vettem fel. Ott ült az ágyamon és csak rám várt, mivel magára hagytam míg rendbe szedtem magam a fürdőben.
-Gyönyörű vagy.- húzott az ölébe.
-Te sem panaszkodhatsz.- nevettem fel.
-Akkor mit csinálunk?-kérdezte mosolyogva.
-Hmm...mi lenne, ha eljönnél velem, a legénybúcsúra készülődni, úgyis neked meg az esküvőt kell megszervezned.- nyomot egy puszit a számra.
-Ez nagyon jó ötlet.- a francokat jó ötlet, teljesen ki ment a fejemből, az én kis "meglepetésem". Ajjaj van egy érzésem, hogy ezért én még kapni fogok. Na de akkor is Chris megérdemli, meg ez a tökfilkó is akit annyira de annyira szeretek. 
-Valami gond van?- simított végig az arcomon.
-Nem semmi gond, csak elgondolkodtam, hogy mennyi minden dolgom van még. Indulhatunk?- keltem fel az öléből.-Persze az én kocsimmal.- kuncogtam fel.
-Na azt már nem.- erre be vettettem  a kiskutya szemeket, ami nála is sikeresen bevált.
-Te kis boszorkány.-nevetett fel, majd magához húzott s megint megcsókolt.
-Tudom.-mosolyodtam el.


Ruhák:





















Audrina










Jack

7 megjegyzés:

  1. Neeeeemááááár miééé hagytad abban pont itt pont mikor már a szemem előtt megelevenedtek a képkockák OO várom a szexjelenetet OO de aztán nekem jó részletesen :O Mié hagytad abba xD
    szeretlek (L) am nagyon jó feji :P csak rööviiid :P

    VálaszTörlés
  2. Szuppiii!

    Miért kellett véget érnie az álomnak??? Hát és az a függővég....Borzalmasan gonosz vagyxD
    Még az a szerencse, h az írásaid csodásak!
    Pussszi:
    Nesszi

    VálaszTörlés
  3. Kell kell kelll !!!!! Ha! Várom a kövi fejit OO
    Istenem Szandi olyan jól ííírszzz !!!! ( L L L )
    sejetlekk <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó történet.
    Már alig várom a folytatást.
    Sies vele lécíííí.

    Pussy:Renesme :)

    VálaszTörlés
  5. Hahh....
    Hát itt volnék..
    "-Te kis boszorkány.-nevetett fel, majd magához húzott s megint megcsókolt.
    -Tudom.-mosolyodtam el."
    Valójában rosszul mondja Jack.
    Te vagy a boszorkány!
    Mert ahhoz, hogy valaki ilyen jól megírjon, tudás kell...ez már kész boszorkányság!
    Woooow!!!
    Én egyre jobban imádom Aud "Élete álmait"!!!!
    Ezek mindig gondolkodódba ejtenek...mert...nem tudom miért..:S
    De akkor is, KIRÁLY!
    Jack nyújtotta a formáját....ANNYIRA ARANYOS!!
    Irigylem Audrinát...xDNa meg téged, mert azzal, hogy írsz, Te is igazán átéled, meg Te is igazán "benne vagy".....
    Gondolom Aud sok tulajdonságát örökölte tőled...vagy valakitől a környezetedből...
    És megint visszatérnék a boszorkányos "cucc"hoz.
    Lehet, hogy tényleg boszorkány vagy?
    Mert nagyon boszorkányosan jól értessz a függővégekhez!
    Pff!
    Ha lenne, megkaphatnád a "Függővégek Boszorkánya"-díjjat!!
    Lehet, hogy összerakok egy ilyen valamit?*sejtelmes mosoly*
    De nem.
    Ez az, amihez nem értek...xP
    De majd egyszer...
    És majd egyszer felenged a gmailre, és majd egyszer válaszolok a leveledre is...xDMjad egyszer, ha minden a legjobb módján fog működni, akkor majd egyszer én is hipermódra kapcsolok..

    Remélem nagyon hamar hozod a frisset!!!!!!
    szeretlek: csiling

    VálaszTörlés
  6. Juj NAGYON SZUPY!!!
    IMÁDTAM!!
    OMG!!! Remélem Jack elmondja, hogy ő mi!!!
    :)
    Már nagyon várom a kövit!

    puszi Eszter

    VálaszTörlés
  7. Bocsi Lala:(
    Hát Nesszie tom h gonosz vagyok de szeretek neeem?:$ mert én titeket igen(L)
    Lidiii Lidiii ne ess túlzásokba kérlek, inkább csak gyere el velem holnap sétálni:P
    Renesmee: Köszönöm, hétvégén lesz friss, sietek:D:D
    Csiling drágám: hát igen, már féltem, hogy itt hagytál, de nem te nem tennél ilyet...(LLLLLL)...én mint boszorkány..hm...annyira csúnya lennék:O nyemtom xD....de hát örülök hogy egyre jobban imádod, és remélem lesz is boszi díj, mert te is megkaphatnád máár^^
    és hát ez nem is olyan borzalmas vég lett...nah:P
    jah és igen gmailre...nem ártana, se skypon nem vagy teeee... :D :(
    Esztiii: köszi, boldog vok ha tetszett, és ha még imádod is akk már szárnyalok:P
    Hát énis remélem hogy elmondja....xD
    de ki tudja?:O.............(én) haha...nah nem mert a végén még tényleg boszi leszek és jön a söprűm....mint mondtam sietek a frissel:D

    Nagyon szeretlek titeket!
    Puszi mindenkinek:
    Szandi

    VálaszTörlés