2010. május 29., szombat

Sziasztok : )

Nagyon rossz idő van, és tegnap a parkban ihletet kaptam egy borús felhőtől.
Most pedig szakadt az eső és villámlott.
Ezért hoztam nektek egy verset amit kb két perce fejeztem be.
Nem a legjobb, de szívből van : D
És írom már fejezetet, este fent lesz :D

A versre is írhattok nyugodtan kommikat.
jajj és tényleg a kommik...te jó isten ti tudjátok mekkora örömöt okoztattok nekem h kaptam 6 kommit?!
Olyan édesek vagytok^^
Remélem most is szántok nekem legalább ennyit...:$

és a vers:

Égi háború

A nap újból lement
a felhők már gyülekeztek
s a csillagok elbújhattak
a borús felhők mellett.

A nap egyik sugara
 mégis áttört.
s beragyogta a borús felhőt
de a fekete gomolyagnak ez nem tetszett
s eltakarta a jókedvet.

A sötét gomolyag sértődve könnyezett
s mérgében szikrákat szórva kimosta a jókedvet.
A nap küzdött s végül Ő nyert,
s a felhő tovább vonult s hagyta győzni a jókedvet.
(Szandi)

Mindenkinek szép napot:)

Puszi:
Szandi

1 megjegyzés:

  1. Hiijj, az istenit!
    Döntsd el, hogy mi lesz belőled, író, vagy költő, mert mindkettőből nagyon ügyi vagy!
    Én személy szerint az írásodat szívesebben olvasom, de meg kell hagyni, a verseid is hatalmasak!
    Szóval, gyakorlatilag mindegy, mivelhogy lehet egyszerre a kettőt, nemde?
    *Most a versről:
    -Ühm....kicsit sok a szóismétlés..(ez az első benyomásom, a nulladik mellett)
    De amúgy minden rendben!
    Imádom ezeket a fordulatokat!
    Imádom az esőt!
    Szóval, összegezve: Imádom a témát, imádom, ahogy leírod, imádom az egészet!xD
    DE legfőképp: imádlak téged!
    :)))

    Szóval este friss?
    Okey, igyekszek itt lenni:)
    És édesek vagyunk. MI?! hogy mi édesek? Cukormáz nélkül?lehetetlen!

    A hat komiról pedig csak annyit, hogy jócskán megérdemled, és igazán megérdemelnéd a többet is!(nem úgy értem, egyáltalán nem akarunk komihatárt!-->XD)

    szóval, este itt leszek, asszem, és talán sikerül először komiznom...
    pusz: csiling

    VálaszTörlés