2010. május 11., kedd

Örömhírek:)

Sziasztok!
Huhh már rég nem írtam nektek, sajnálom : (
De most nincs időm szomorkodásra, hiszen mindjárt kezdődik a gépírás órám.
Elkezdtem írni a Gyémántkő pályázatomra megírt saját novellám:P
Már félig kész, de n inkább a harmincadik fejezetre fogok koncentrálni ha nem haragszotok, meg probálom ma felrakni mindkettőt de  a 30.feji az biztos:D:D
És akkor  Vizsgáról....hát jó téteelt húztam nagyon örültem neki, a kép viszont nehezebb volt.
De ötös lett:):) (nagy sóhaj)
Jó, hogy túl vagyok rajta, mert már  nem kell az angolra koncentrálnom 100%-ig.
Most rátok szeretnék koncentrálni.
Csütörtökön és Pénteken Budapesten leszek és sajnos nem leszek gép közelben de utána ott a hétvége.
Amit csak nektek kívánok szentelni.
Egy kicsit most megint fáj a kezem , hiszen egy hét múlva ott van a gépírás vizsgám, de sztem az is meglesz, szal ne haragudjatok rám, ha a pályázat rövidebb lesz mint amit ti küldtetek be.:S
De igyekszem, a 30 fejit tehát ma felrakom, minden valószínűséggel este:)
Huuuh imádlak titeket:)
Puszi
Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése