2010. január 24., vasárnap

14.Fejezet




Ha itt vagy és ölelsz....

Sötétség.Éreztem ahogy a pólóm átnedvesedik, de nem mertem odanyúlni.Féltem.Nem tudom hol vagyok.
Chris hol van? Miért nem segít? Miért akart bántani engem? Nem tudtam hol vagyok.
Semmit nem érzékeltem.
Valami erős szorította a kezem.Két erős férfi kéz.A sötétség kezdet homályosodni.
Lehetséges az, hogy a semmit homályosabban látom? Észre se vettem de  a szemem mind végig
csukva volt. Nem mertem felnézni.Nem akartam visszacsöppenni oda ami nem is tudom, hogy mi.
Nem várhatok tovább, lesz ami lesz.Vakító fényt láttam.Nagyon rossz érzés volt a sötétség után.
A kezem a mellkasomra tévedt.Nedves volt. Nem mertem ránézni.Valaki a nevemen szólongat.
-Audrina! Ébredj! Kész a vacsora! Audrina hallasz?.-a férfi hangját nem Jack-nek tudtam.
Felpillantottam és homályos alak rajzolódott ki előttem.Mark.Miért támadt olyan érzésem, hogy félek tőle.
Hirtelen a mellkasomra kaptam a kezem, ami valóbban nedves volt. Felemeltem a kezem és félve néztem rá, de semmit nem láttam. A könnycseppjeim a pólómat is eláztatták.Tehát csak egy álom volt.Egy rémálom.
De az első álmomban olyan álom világszerű volt. Most, most teljesen élethű, mint az autóbaleset.
-Audrina?-kérdezgetett Mark, de nem tudtam felelni.Az agyamon minden átpörgött.
Valami megoldásnak lennie kell.Lehet, hogy csak a régi környezet, mindennél előbb vissza kell mennem New-York-ba.
-Igen, csak elaludtam, jól vagyok.-próbáltam összehozni egy mondatot és minél előbb megszabadulni Mark-tól.
-Rendben, gyere le,kész a vacsora.-ment ki a szobámból.
Gyorsan megmostam az arcom és átöltöztem.A választásom egy fekete magassarkú,sötétlila mélyen dekoltált de mégis visszafogott és egy fekete miniszoknyára esett.A hajamat kifésültem, ami lazán a vállamra hullott.
Egy natúr sminket vittem fel a bőrömre és már indultam is le.Megkérem Jacket este nézzünk be a városba, és bulizzunk.
Ahogy leértem a lépcsőn már mindenki a nappaliban ült.Tehát itt az idő.Hálásan mosolyogtam Jack-re.
-Elnézést, csak elaludtam!-ültem le a Jack melletti kanapéra.
-Semmi baj kincsem, ha jól tudjuk, mármint Jack állítása szerint beszélni szeretnél velünk.-csapot a közepébe anyám.De jobb is volt így semmi kínos csönd vagy ilyesmi.
-Igen, Jack jól mondta.-mosolyogtam rá.-Beszélnem kell veletek.Pénteken hazautazom..-egyszerűen mindenki ledöbbenti kivéve Jack aki tetette mire csak megforgattam a szemem.Hogy tud mindenből viccet csinálni.
-Jaajjj istenem, ne nézettek már így mint a zombik.Kezdődik a suli és hiányzik Nikki és Chris.-Chris nevére egy halk morgást halottam, de nem tettem szóvá biztos csak képzelődtem.
-Én, én sajnálom kicsim és megértelek.Bármikor jöhetsz és ez rád is vonatkozik Jack.-anyámnak olyan jó szíve volt.
Csak Mark.Nem stimmel valami.Lehet, hogy már paranoiás vagyok?!
Mark a nappali legtávolabbi sarkában állt nekem háttal.És miért ő volt a szobámban?Najó ebből tényleg elég kezdek begolyózni.
-Köszönöm anya.-öltem meg.Ő egy olyan jó ember.
-Ha megbocsájtasz Ash szeretném elrabolni Audrina-t.-be sem fejezte a mondatot már húzott is ki a nappaliból.Láttam rajtuk, hogy tuti félreértik Ő csak egy Nagyon hangsúlyozom nagyon jó barát.Remélem Jack is így van vele.
-Elrabolsz?-álltam meg tettettet meglepettséggel és nem állt szándékomban megmozdulni, hátha belemegy a játékba.
-Igen, van egy meglepetésem, de nem tudom idehozni.-és elmosolyodott nem értettem de aztán leesett, hogy itt állok keresztbe font karokkal és játszom a "szőke" kislányt.
-Jajjj, menjünk máár.Két perc és átöltözöm.Komolyan két perc...najó 5.-szaladtam fel a lépcsőn de halottam mackós nevetését.
Kinyitottam a gardróbom és elkezdtem kutakodni az, hogy lehet, hogy két bőrönd ruhával jöttem és körübelül már vagy hat bőröndnyi ruha van itt.Gyorsan megkerestem a legutóbbi vásárlásom alkalmával vett felsőt. Egy fekete mell résznél szűkített és onnan bővülő felsőt. A mell alatti részen két fekete szalag húzódott.Gyorsan kerestem hozzá egy harisnyát és egy hozzáillő fekete magassarkút.Berohantam a fürdőbe magamra kaptam a hozzáillő fehérneműket és a ruhámat.A hajam erősen begöndörítettem.Majd kihúztam a  szemem, egy kis szájfény, alapozó és már rohantam is.
Annyira megjött a hangulatom, hogy teljesen kiverte a fejemből a paranoiás ötleteimet.Nem semmi, ahogy leértem a lépcsőn az ajtóban ácsorgót Jack.
-Áhhh..ez tényleg 5 perc volt.-kuncogott fel.Ránéztem gyorsan az órára és kiderült, hogy tényleg kész lettem kevesebb mint tíz perc alatt.Hát ez rekord! Hmmm...büszke vagyok magamra.-Jól nézel ki.-karolt belém amikor mellé értem.
-Te sem panaszkodhatsz.-Egy fekete farmer és egy  fehér ing volt rajta, olyan Jack-es volt.
Az ő kocsijával mentünk, de még mindig nem tudom, hogy hová.Szerettem bulizni, de általában én előre eltervezem a dolgokat és felkészülök rá.Az utat végig dumálta, ez eléggé feltünő volt számomra, Jack nem az a fecsegős típus.
Micsoda taktikája van figyelem elterelésre.Eszembe jutott Nikki vajon jól van?Már több mint 4 hete nem láttam.Hiányzott nagyon.Nincs egy éve, hogy ismerjük egymást, de olyan mintha a testvérem lenne.
Anyirra belemerültem Jack csacsógásábba és a gondolataimban, hogy észre sem vettem, ahogy leparkolunk valahol Los Angeles Központjában.Jack amilyen udvarias már ott is volt és nyitotta azt ajtóm.Egy club előtt álltunk.
Szétnéztem nem sok vendég volt.Minek jöttünk ide?Kérdezgettem magamban.Jack megfogta a kezem és bevezettet a klubba ahol az orrom hegyéig se láttam el.1-2-3.Csak eddig számoltam és itt már tudtam, hogy...
-Boldog Névnapot!-mi, milyen nap van.Basszus teljesen kiment a fejemből.De akkor azért volt az a csacsogás.Ezen csak elmosolyodtam.Szétnéztem a club-ban és Jack aki itt vigyorgott mellettem elhúzott egy asztalhoz.Egy torta volt rajta.Te jó isten most látom, hogy itt vannak a barátaim.Vagyis még a gimis barátaim és anya is meg tejó isteeen a...apa..de hiszen...ő...mégis...mi...nem értem.....kihívta el.....Jack észrevette, ahogy a sarokban ülő apámat szuggerálom.
-Ne haragudj, én kerestem meg.-adott egy puszit az arcomra és a fülembe suttogott egy: Boldog névnapot!
-Nem haragszom csak...csak meglepett...és köszönöm, kinek az ötlete volt ez?-folytak most már a könnyeim a meghatottságtól.Elérzékenyültem.Anyám odarohant hozzám és megölelt, majd tőle is megkaptam a Boldog névnapot puszit!
-Kicsim, ez igazából Jack ötlete volt, nagyon megszeretett és ahogy te elmész neki is elkell mennie.-mondta anyám egyszerre boldogan és szomorúan.Hát igen ha így nézzük egy gyerek helyett kettőt kapott.
-Jajj anya, köszönöm.És Jack neked is nagyon és én is nagyon szeretlek.-fordultam felé.A szemei csillogtak.Azok a gyönyörű barna szemek.Mi barnaaa??????Kontaktlencsét hord? Hiszen a múltkor.....najó elég Audrina már megint kezded.....most inkább szórakozz itt van mindenki akit szeretsz vagyis inkább lehet, hogy túl sokan is vannak itt.
Egy vöröses barna hajú lány ált nekem háttal.Valakivel beszélgetett.Olyan ismerős a gyönyörű hátközépig érő haja.
-Szentég Nikol????????-kiállottam el magam a döbbenettől.A Nikollal való barátságom még az oviban kezdődött.
Hirtelen megfordult és fülig ért a szája.
-Na végre csajszii, hogy észrevettél.-indult el felém de én nem bírtam tovább várni és a nyakába ugrottam.
-Jajj, én annyira de annyira örülök neked,Már vagy..vagy két éve nem beszéltünk.Elöltöztél és....és annyira hiányoztál.-Öleltem meg és már megint potyogtak a könnyeim.
-Ne sírj, nekem is nagyon hiányoztál.De remélem ezentúl elhívsz New York-ba, mondjuk nem is kell nagyon hívnod mert a közeledben leszek.-törölte le a könnyeim, mielőtt eláztatták volna a sminkem.
-Hogy miiii?!-dülledtek ki a szemeim.
-Kaptam munkát és..-de nem engedtem befejezni a mondatát egyszerűen csak megöleltem, ez már nagyon hiányzott.Nagy nehezen elengedtem,mert már szegénykém levegőért könyörgött nekem.Ahogy jobban megnéztem a vendégeket megtaláltam az összes barátomat.Hirtelen egy erős kéz ölelte át a derekam.
-Sok időbe telet míg összeszedtem a világ különböző pontjairól a rengeteg barátod.-kuncogott fel Jack.Olyan boldog volt.Én is.Nagyon az voltam.Csak ők hiányoztak Nikki és Chris.De majd velük is bepótolom.
-Köszönöm.-suttogtam neki.
-Szívesen,örülök, hogy örülsz.
Mindenki odajött hozzám és megölelt.Egész éjszaka mulattunk, nagyon kimerültem.Egyszer csak elnyomott az álom.Annyit még érzékeltem, hogy valaki felvesz és egy puha..ha jól érzem ágyba rakott.
Egy újabb álom jött.Olyan rosszak, teljesen átélem őket.Egy újabb részlet jelent meg a fejemben.

-Igen, akarom.-mondtam.Egy templomban voltam.Végig néztem magamon és egy csodás menyasszonyi ruha volt rajtam.A kezemre néztem amit egy férfi fogott.De valahogy olyan más voltam. A bőröm hófehér és tökéletes volt.A férfi keze ha lehet még tökéletesebb volt.

Az álomkép megszakad és egy újabb jött helyére.

-Nem fog fájni, ne félj.Ha sikítasz azt csak élvezzem és még jobban foglak kínozni,szóval ha kérhetem nyisd ki azt a kis szádat.Majd adott egy gyors csókot az ajkaimra.Hiába tiltakoztam nem tudtam.Először eltörte a kezem majd megharapta.A szemei izzottak a vér rozsdás szagára.Majd szép lassan a fülemhez hajolt.
-Halljam.Könyörögj az életedért!-Kapott fel majd magához szorított és hirtelen ledobott a földre.
Szúrt az oldalam valószínűleg eltört a bordám.De még mindig nem szólaltam meg.Ha megakar ölni ez a rohadt vámpír minek húzza az időt.Haladjon már, úgysincs senki ezen a világon aki miatt érdemes lene élnem.
A vámpír dühösen felmordult.Majd erősen oldalra fordította a fejem.Beleszippantott a nyakamba és belemélyesztette fogait.Éreztem, ahogy éles fogai áthatolnak bőrömön,és az életet jelentő nedű csak folyik és folyik ki belőlem.Hirtelen elkapta ajkait  a nyakamról és a szívem főlé harapott.
Felsikoltottam.


Itt az álomkép végbe szakadt.Zihálva ültem fel az ágyban és látom, hogy valaki ölel.Nagyon megijedtem.Felpillantottam.De a sírástól a könnyeim ellepték a szemem így nem sok mindent láttam, de tudtam, éreztem, hogy Jack van itt mellettem.
-Audrina nyugodj meg csak egy rossz álom.-húzott a mellkasára.Megmakacsoltam magam és felültem ő is felült.Az ölébe másztam és megöleltem.Sírtam és csak sírtam.Olyan jó nyugtatóhatása volt, ahogy a hátam simogatta.Felpillantottam rá.Letörölte az arcomról a sós könnyeket és csak a száraz helye maradt ott.Az ajkai vonzottak, nem is gondoltam végig mit csinálok.
Végig simítottam az arcán, majd az arcához közelítettem.Ő csak döbbenten nézett rám.Az ajkam súrolta az övét.Nem tudom mi vezérelt, de úgy éreztem szükségem van rá.Az ölelésére, a védelmére, szükségem van Jack-re.
Megcsókoltam,tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de jól esett.Először nem csókolt vissza.Majd igazi szenvedéllyel megcsókolt.Egy röpke pillanatig azt hittem, hogy szerettem, de ezt gyorsan kivertem a fejemből.Eljutott tudatomig mit is csinálok éppen, de akkor már Jack hanyatt döntött az ágyon és a nyakamat csókolgatta.Hirtelen kimásztam alóla és leültem a földre.A lábaimat átkaroltam és megint elkezdtem zokogni.
-Sss.ssaj..sajnálom.-ziháltam.
Halottam, hogy felkel az ágyról és közeledik felém.
-Audrina én....





Most gonosz leszek!Befejezetlen vég!
Aki a legtöbb kommit fogja ebben a hónapban írni.AMI NEM CHATES.Annak elöbb elküldöm az új fejit.
De ez most tényleg csak nekem büntetés, hogy nem írtok, amikor anyirra jól esne.:'(

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:P húhúú izgalom a köbön :)
    Várom a folytatást! :) Bogyoka

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)
    De neked nem kell sokáig várnoood mert te kapod meg elsőnek a következő fejit:P
    Grat:D
    rem tetszett a befejezetlen vég=)

    VálaszTörlés
  3. De az e-mail címed kéne, hogy el tudjam majd küldeni a fejit:D
    Puszi
    by:Szandi

    VálaszTörlés
  4. De szupi! :) A címem: szll@freemail.hu
    Várom ,hogy olvassam! :) Pusz Bogyoka

    VálaszTörlés