2010. július 2., péntek

ECLIPSE

Sziasztok:)

Tegnap voltam az Aréna moziban megnézni a mi kis vámpírjainkat:D
Hol is kezdjem, talán az elején...
Szóval szerintem tényleg három film kellett ahhoz, hogy igazi twilight hangulatba csöppenjek. Nagyon tetszett, hogy végre hallhatom Emmet Cullen híres poénjaiból és hogy valóban nem Bella köré épült az egész, végre hallhattam Jaspert is megszólalni, örültem, hogy több szerepet kaptak, de hát nem aranyosak Alice-el, amikor a harcot gyakorolták, és Jazz elmesélte a történetét és a sokáig várattál dumával odamegy alice, ahogy néztek egymásra, egy szóval édesek együtt. Amikor a harcra gyakoroltak Alice és Jasper páros nagyon nagy volt, Alice ahogyan látta minden mozdulatát, és a valódi harcban is ahogy használta, nagyon tettszett, a rossz vámpírok is lenyűgöztek,a kis Bree-is nagyon aranyos és ahogyan Esme védte...és szegény Jasper is amikor inkább elfordult. Hiányoltam viszont, a sárga Porsche-t, a visszaemlékezések nagyon jól sikerültek, imádtam a Rosalie-t és abban a menyasszonyi ruhában vörös szemekkel igazán rémisztő volt. De nekem most szimpatikus volt, én szeretem Rosaliet, eszméletlen szép volt itt is. A farkasok is nagyon tetszettek pedig Team Ed vagyok. Még Jacob-ot is sajnáltam. Nekem is tetszett az a megoldás, hogy mint a porcelán széttörtek a vámpírok. A lényeg baromi jó film volt. Tetszett a lánykérés is. Nagyon aranyosak voltak. Meg hát az apa szűz vagyok oké... igen bírtam Charlie fejét...volt amikor röhögtem még szerencse, hogy nem voltak sokan abban a teremben csak öten velünk tízen kb.... amikor jöttek a rossz vámpírok hmmm..nem semmi volt..nah rohanok mert még dolgom van és össze kell pakolnom mert holnap megyek lovagolni:D
És édeskéim, légyszíves szegyetek össze nekem még három, négy kommit okés, és akkor vasárnap friss:P
Nah már úgy írnám azt a Jack szemszöget. És ha aznap meglesz a hat komi akkor Kedden is Friss:D egy Audrina szemszöggel.
Könyörgöm nektek, írjatok, mert rossz hogy nem írtok:/
Ölel titeket:
Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése