2010. július 12., hétfő

37. Fejezet

37. fejezet

Jack szemszög.



A köztünk lévő távolság már vészesen fogyott. A nő, ha nevezhetjük így, már szinte két lépésnyire volt tőlem. Majd elém lépett és vigyor kíséretében megszólalt.



- Hmm. Szia szép fiú. Van számodra egy külön meglepetésem. Nah gyere csak. – hevesen rázni kezdtem a fejem, de a nő elkapta a karom és felvonszolt a színpadra, ránéztem Chris-re, de ő is először le volt döbbenve, majd szerintem észbe kaphatott, hogy vége a kínzásának és jót vigyorgott rajtam. Szuper. Köszönöm öcskös az együtt érzést. Elengedte a kezem, majd hátrált pár lépést. Hátat fordított nekem, lehajolt. Uhhh, ez már gusztustalan. A narancsbőr már rügyezett a csülkein. A kezébe vett egy tárgyat, amit nem jól láttam, mert alig volt valami fény. Megint közeledett felém, a kezében láttam kirajzolódni egy fekete szőrős ostort. Amikor eljutott az agyamig az információ, rögtön hátrálni kezdtem, míg a falba nem ütköztem.

- Nem menekülsz… na most szépen, legyél szófogadó és csináld azt amit mondok. – simított végig az arcomon. – amikor az én angyalom ér hozzám, azonnal köszöntött a jól eső borzongás, az érintése szinte égette a bőröm, de ehelyett inkább a hányás kapott volna el, ha tudott volna. Komolyan fizikailag nem nagy fájdalom lesz, de lelkileg ez szörnyű.

- Tehát akkor, én most szépen oda lefekszem, és tudod én nagyon-nagyon rossz kislány voltam. A megtiszteltetés téged érint, mert megbüntethetsz. – már hevesen ráztam a fejem, hogy kimutassam, hogy mennyire nem tetszik. Hátráltam de a lábam a falba ütközött, szuper. – de akkor tudomásodra adom a második lehetőséget. Mivel te menekülni próbáltál, ezért nagyon rossz fiú voltál, hmm megérdemelnéd a büntetést .- nyalta meg a száját. Oké, kezdek egyre rosszabbul lenni, gyorsan mérlegeljünk.

Ha megteszem, akkor rosszullét, hányás… ez ugrott be először, másik lehetőség, a kezébe veszi, gondolom, levetkőztetne, itt mindenki előtt. Pfújjj, na jó, kibírom… nem nagy dolog, csak megfogom azt az ostort… jobb ha inkább bele sem gondolok csak legyünk túl rajta… hadd mulasson a lökött tesóm… De az biztos Audrina, hogy ezt még visszakapod, valahogy, de meg fogom bosszulni.

Elindult a dívány felé, én azt hittem rá sem fog férni, de mégis rá fért, vetettem egy utolsó pillantást Chris felé, majd követtem az ostorral a kezemben. A közönség, mert, hogy annak ellenére, hogy kibéreltem, rengetegen voltak, a haverokon kívül is ujjongott, tapsolt, fütyörésztek és mindent csináltak, úgy láttam, hogy mindenkinek nagyon bejött az ötlet, hogy engem szúrtak ki. Egyre közelebb értem, majd meglendítettem az ostort, mély levegőt vettem, majd az ostor már csattant is. A háj csak úgy lötyögött rajta, inkább elfordítottam a fejem, vagy néha becsuktam a szemem. A nő közben nagyon élvezhette. Olyanokat mondott, hogy igen, jól csinálod te vadállat, meg ilyen gusztustalan dolgokat. Chris is nagyon élvezte a műsort, nagyon jó, hogy mindenki milyen jól szórakozik, rajtam kívül.


A nő hirtelen felpattant és csillogó szemekkel fordult Chris felé, aki még mindig a széken ült, önelégülten mosolyogva, hogy nem Őt, hanem engem szívattak meg. De úgy látom, hogy most én fogok röhögni.



- Nah mi az öcsi? Talán most én fogok röhögni. – vigyorogtam a képébe.

- Inkább segíts, ez nem vicces, hallod. – de én csak nevettem. Lementem a színpadról, lepacsiztam a srácokkal, majd rendeltem egy italt. Chris feje röhejes volt, vajon én is így néztem ki, de remélem, hogy senki nem vette fel videóra, mert akkor nagyon mérges leszek…

- Te, szerinted mit fog vele csinálni? – kérdezte Peter.

- Nem tudom, de elvileg ez az ő ajándéka, hát akkor élvezze is, nem de?! – kortyoltam bele a vodkámba, természetesen szörnyű íze volt, de a látszat kedvéért mindent. . Most Chris feküdt a díványra, majd a nő kezébe vett egy rózsaszín szőrős bilincset, a másik kezébe meg meglobogtatta az ostort. Nagyon bizarr ebből a szemszögből. Nem tudom, de mintha Audrina megtiltotta volna, hogy hozzánk érjen, na van valami amiért hálás leszek Neki… Chris-en végig húzta az ostort, hátborzongató volt a látvány. Majd a feje fölé szorította Chris kezeit és összebilincselte.


Majd az ostorral, oda csapkodott neki, huuuhh ez izéé…. Oké, inkább elfordulok egy kicsit..
A zene elhalkult, majd még három ugyanilyen nő jelent meg. Volt itt szőke, fekete és vörös is meg már ugye itt volt ez a barna… a többi nő egy kicsit jobban alulöltözöttebb volt, mint a többi. A lógó melleiket, hmm, inkább fogalmazzunk úgy, hogy tőgyeiket valami fényes kis csillaggal ragasztották le. A hatalmas testűkre pedig valami domina cuccot húztak. Most, hogy így egyszerre négyet látok, komolyan, mint egy horror-filmben. Mivel érdemeltük ezt mi ki. Megint elsötétült minden.

Hirtelen a fény újra megvilágította a teret, a kezem valaki elkapta és elkezdett húzni, azonnal Peter-re néztem, hogy csináljon már valamit, mert ha én most kitépem a kezem idézőjelben, akkor lehet, hogy a lefogómnak jobban fog fájni, de mint láttam a srácokat is lefogták és hurcolták utánam, nem tudtam ezt mire vélni, de egyik pillanatról a másikra, megint a színpadon kötöttem ki, de most mindannyiunk. Felkerült öt szék a színpadra, majd minket rájuk nyomtak. Megszólalt egy zene, ez olyan tipikus, sztriptíz zene, na nem, az én kis törékeny lelkemnek ez már sok.

Előttünk termet az összes. És elkezdték nekünk rázni magukat. Hát mit ne mondjak. A szemem sokszor összezártam, de amikor kinyitottam még mindig ott voltunk. Peter-ék is elég szenvedő fejet vágtak. Ha eddig bosszút akartam állni Audrina-n akkor, most már többszörösen fogunk majd össze… igaz, hogy nem tudok rá haragudni, de ezt nem fogom szó nélkül hagyni.



Több perc táncolás után ha ezt nevezhetjük annak, ami nekem óráknak tűnt, véget ért a kínszenvedésünk. Megköszönték, hogy segédkeztünk, és élveztük az ajándékunk, majd lefáradtunk a színpadról. Leheveredtünk a pulthoz, majd a fiúk annyi piát döntöttek magukba amennyit csak tudtak.

A levegőben nagyon sok szag keveredett, de egy valami megcsapta az orrom.
Felismerném több ezer illat közül is.



Tehát visszatért……


Bocsánat, ez most csak ennyi lett:) de nagyon kedvem támadt az íráshoz, de szeretném ha a másik fejezethez kapnék 6 kommit és legalább ehhez is egy párat^^
puszi:
Szandi

2 megjegyzés:

  1. Helló ! Én még csak most olvastam a történeted legelőről és nagyon tetszett .... ez a fejezet ! úgy szakadtam hogy az valami hihetetlen !! Nagyon jó !! Nagyon jó író vagy !! Elismerésem !!
    puszikaaa
    Ficsi

    VálaszTörlés
  2. HUGH...
    Mi ütött beléd?
    Szentséges ég, te kínzol minket!
    1, mert még mindig fáj a hasam a röhögéstől!
    2, mert függővégezel!
    Mégis hogyan lehet ezt így befejezni??
    Katasztrófa.
    Visszatért. Visszatért, de ki??
    Itt a volt felesége? Itt a vámpír? Vagy itt EGY vámpír? Vagy megjött a vízvezeték szerelő?
    Wááá! Wisszatért a függővégek királynője, az biztos!

    De most mégis?
    Egy született tehetség vagy, úgy amúgy... Komolyan, ez aaz egész hatalmas!

    Ühm, tudom, hogy nem szép dolog, de irigykedem rád...

    Nah jó, vázolom a tényeket...
    Itt ülök a kedvenc kávémmal, már teljesen kihült, mert annyira nevettem, hogy, ha nekiállok inni, fen állt volna veszélye, hogy félrenyelek, és megfulladok...
    Nah, ehhez tehetség kell, én szinte semmilyen esetben sem hagyom abba a kávé ivást...Most meg megihatom hidegen...:O xD

    nah ok, én meek...
    pá: csili

    VálaszTörlés