2010. július 4., vasárnap

35. Fejezet.

Jack szemszög

Miután a lányok összepakoltak mi is elkezdtünk készülődni. Boldog voltam, hogy Audrina-val most minden rendben, szeret és én viszont szerethetem. A testvéremnek ma lesz az utolsó szabad estélye. Nem terveztem semmi extrát, csak a haverokkal összejövünk. Igen, mióta, itt vagyok azóta nagyon sok barátot szereztem. A Fourseaons-ben mindent megterveztem, csak a bárban leszünk, piálgatunk és az este fő eseménye a meglepetésem lesz. Elindultam lezuhanyozni. A forró víz most különösen jól esett. A szobámba érve rájöttem, fogalmam sincs, hogy mit vegyek fel. Tüdőmet megtöltöttem levegővel, majd a gardrób elé lépve kitártam. A fogason volt egy ruha zacskóban egy cetlivel.

Szia.
Kérlek ezt vedd fel, biztos jól fog állni. Jó szórakozást. Kérlek vigyázz Rá.
Puszi: Nikki.


Lehúztam a ruháról a nejlont. Egy fekete nadrág, és egy szürke póló, Megfelelt, csak valami zakó féleséget majd ráveszek. Felkaptam magamra a ruhákat és elindultam megkeresni öcsémet. Bekopogtam a szobájukba.

- Tesó bejöhetek? – kukkantottam be a szobába, de az üres volt.
- Persze, mindjárt kész vagyok. – vigyorgott a fürdőszoba ajtóból.
- Mi van talán Audruska ki készítette a ruhácskád? – röhögött fogmosás közben.
- Haha nagyon humoros vagy, de inkább te is nézz be a szekrényedbe. – és egy mindentudó mosoly jelent meg az arcomon mire neki kikerekedtek a szemei. Azonnal a gardrób elé lépett, nagyot sóhajtott. Ezen már tényleg nevetnem kellett. Az én reakcióm is hasonló volt, nem értem, hogy a nők, hogy tudnak ennyit vásárolni, és hogy minek az a sok fölösleges cucc. Nem mondom, hogy én nem mentem Audrina-val, mondjuk vele élveztem, na jó inkább hagyjuk mert már magam sem tudom mit hordok itt össze.
- Most min röhögsz? – nézett rám szúrós szemekkel.
- Csak nézd meg. – intettem a kezemmel. Kinyitotta a szekrényt, kikapta a ruhát és kezébe vette a cetlit majd hangosan felolvasta.

Szia Édesem!

Először is remélem, hogy Jack- nek nem kell vigyáznia rád, mert különben… nah nem ilyenre nem is gondolok, mert te nem vagy olyan..:D
Ezeket vedd fel, tudom, hogy tetszeni fog.
Imádlak: Nikki (L)


- Hát igen az én csajom. – húzta ki magát, és egy letörölhetetlen vigyor ült ki képére.
- Jaja öcsi, szóval akkor a csajod kordában tart, hajjaj mi lesz itt esküvő után. – de már a röhögéstől a hasam fogtam. Egyszer csak az arcomba csapódott egy párna. Hirtelen felnéztem rá, kivillantottam a fogsorom. Arcára rá fagyott a mosoly. Lassan közeledtem felé, majd amikor már csak egy méter volt közöttünk, elnevettem magam. Az arca ledöbbent, majd ő is velem nevetett.
- Oké, ez nagyon félelmetes volt. De most inkább felöltözök és utána kezdődhet a buli. – tárta ki előttem az ajtót.
- Rendben én addig telefonálok egyet. – leültem a nappaliba és megkerestem a társaság telefonszámát. Köztük volt egy régi ismerősöm, aki öhm vámpír.
- Szia Matt.- köszöntem rég nem látott barátomnak.
- Jack? – hallottam hangján a meglepettséget. – mi van veled öreg harcos?
- Semmi érdekes, de igazából segítségedre lenne szükségem.
- Persze, bármiben segítek tudod. – szépen beavattam a tervembe. Nagyon jó ötletnek tartotta és azt mondta hétre minden kész lesz. Ránéztem az hat múlt két perccel.
- Chris a garázsban vagyok, siess a srácokat is fel kell vennünk még. – kiabáltam a lépcső aljáról hátha meghallja.
- És ne veszekedj az én kocsimmal megyünk az nagyobb. – nevettem fel, mert tudtam, hogy úgy is az lett volna a következő mondata: Az én kocsimmal megyünk. Hallottam még, hogy az orra alatt dünnyög. De most mit csináljak, az én kocsim praktikusabb. Pár perc múlva Chris jelent meg előttem bosszúsan méregetve.
- Indulhatunk? Vagy meddig álljak még itt? – dobbantott egyet a lábával.
- Héhé nyugi öcskös. Van neked egy meglepetésem. – boxoltam bele a vállába.
- Oké, oké, csak induljunk már.

A fiúkat gyorsan felszedtük, pontosan öten voltunk. Chris, David, Peter, Jackson és én.
David Peter és Jackson Chris egyetemi haverjai, mióta tudják, hogy Chris tesója vagyok azóta nagyon jóba lettünk. Kihajtottam a városból egyenesen északnak, már fél hét elmúlt. Jó félóra kocsikázás után megérkeztünk.
- Tesó mit keresünk itt? – szállt ki a a kocsiból Chris.
- Majd mindjárt meglátod. – ránéztem az órámra. Két perc múlva hét. A srácoknak is meglepetés lesz, nekik sem mondtam el, hogy mit tervezek.
- Meddig vagyunk még itt a semmiért ahelyett, hogy már kellemes hölgyek társaságában lehetnék? – kérdezte David. Ránéztem újból az órámra. Már csak tíz másodperc. Tíz kilenc nyolc hét hat öt négy három kettő egy és autók. Először egy fekete BMW x6- os, egy fekete Porsche 911 Turbo, majd egy tűzpiros Ferrari enzo követte, egy szürke VOLVO XC60- as volt a következő majd a Chris-nek szánt csoda parkolt le elénk. Egy Aston Martin One 77- es. Hát igen az én Matt barátom kitett magáért, ha már kocsikról van szó. Ahogy ránéztem a fiúkra mindenkinek döbbent tekintette volt.
- Szia Matt. Hadd mutassam be neked az öcsém Chris-t – Chris a nevére feleszmélt, majd kezet rázott Matt-el.
- Szia, örülök, hogy megismerhettelek. – üdvözölte Matt.
- Én is. – mosolygott Chris.
- Akkor, ő itt David, Peter és Jackson. – mutattam a fiúkra.
- Csáó srácok tessék itt vannak a kulcsok.
- David tiéd a BMW. – majd félé dobta a kulcsot.
- Peter a gyönyörű Porsche. – majd ő is megkapta a kulcsot.
- Jackson tiéd a VOLVO és akkor Jack tiéd a Ferrari. – száz szemed rá.- Chris neked meg nem maradt több választásod.
- Ez most komoly? – nézett rám Chris miután a kezébe nyomta Matt a kulcsokat.
- Nem.
- Jajj az istenit neki, remélem csak egyetlen legénybúcsúztatót kell megszerveznem, adjuk meg neki a módját. Mondjuk egy kis autóversennyel. – húztam mosolyra a számát.
- Hát haver, te aztán nagy vagy. – csapott a tenyerembe David.
- Igen ez nem semmi. – csatlakozott Jackson is. Peter még mindig a kocsikban gyönyörködött.
- Köszönöm szépen bátyó.. – jött oda hozzám Chris és megölelt.
- Nah jó induljunk és nyerjen a jobbik. Ja és el ne felejtsem a nyertes fizet mindenkinek este.

Bepattantunk a kocsikba. A pályát már előkészítették. A szabályokat megbeszéltük, besoroltunk egymás mellé és már sebesen száguldottunk is. Peter vezetett mellette szorosan Chris, majd én Jackson és David. Nagyon jól vezettek a fiúk, szoros küzdelem volt.

Az utolsó körünk volt. Chris nagyon belehúzott, már a startnál voltunk amikor Chris megelőzött. Így ő nyert. Mögöttem ért be Jackson, Peter majd David egyszerre szinte.
Miután kiszálltunk a kocsiból, mindenki lepacsizott mindenkivel, nem volt sértődés hál a jó égnek.

- Hát haver ezt bebuktad. – röhögött Peter.
- Dehogyis. Ma én fizetek mindenkinek. Jó buli lesz. – vigyorgott Chris. Össze szedtük a holmijainkat, megköszöntük Matt – nak és elindultunk a szálloda felé. Az út csöndesen telt. Gyorsabban odaértünk a szállodához. Megkaptuk a szobakulcsokat, majd elindultunk a bárba.

Iszogattunk, nagyon jól érezzük magunkat. Már az összes régi slágert elénekeltük. Egyszer csak leállt a zene.

- Kedves vendégeink! Kedves Chris! – fogalmunk sincs, hogy miről van szó, Chris rám nézett, de én nemet intettem a fejemmel, fogalmam sincs, hogy mit akar.
- Van neked egy meglepetésünk. Ajándékba kapod egy kedves barátodtól. Felolvasom az üzenetet ha megengeditek – bólintottunk.

Szia Chris!

Remélem tetszeni fog az ajándékom, tudod miért kapod szerintem. Ez az én bosszúm neked, csak élvezd.
Ölel : Audrina.

A fény eltűnt, sötét lett, majd egy halk zenét hallottunk. Majd egy széket láttunk meg a színpadon. Azt hittem valami nagytestű állat körvonalai rajzolódnak ki előttem, de a látásom nem engedte, hogy elhitessem magammal. Na ne ezt nem hiszem el.
Előhalásztam a telefonom a zsebemből.

- Tee!!!! Mégis mi a jó francot művelsz?
- Szia neked is édesem. – nevetett fel csilingelő hangján. – talán nem tetszik az ajándékom? – hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Nem, nagyon nem tetszik, azt hittem, hogy valami nagy testű állatot elefántot hozattál. Nem ezt az izét.
- Jól van nyugodj le, élvezd, leraktalak, szeretlek. – nevetett fel.
- Le ne mert rakni Audrina Nová. - de addigra a vonal már megszakadt.


A színpadon egy kb 180 kilós nő jelent meg egy falatnyi tangában, ami elveszett rajta, meg egy melltartónak nevezett valamiben a nyakában egy boával. Majd szét esett annyira rázta magát. Egyre vészesebben közeledett felénk. Levette a nyakáról a boát, lehajolt Chris-hez adott neki egy cuppanós puszit majd magához rántotta. Leültette a székre. Chris könyörgően nézett rám. De az a nő rávette magát, az ölébe ült, majd hozzá dörgölőzött. Felállt majd a méretes hátsóját Chris képébe nyomta. Valahonnan előkerült egy rúd is. Úgy tekerget a rúdon, gusztustalan volt. Már komolyan hányingerem volt. Előkerült egy kis tejszínhab is.
Befújta Chris arcát tejszínhabbal és elkezdte nyalogatni. Majd hirtelen megállt és elindult felém. Na ne…ezért Audrina Nová még kapni fogsz…..

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! xD istenem, a végee xD végig röhögtem xD nagyon tetszett! kíváncsi vok, h audrina mit fog kapni vagy h mi lesz a kövi részben xd

    VálaszTörlés
  2. Hugh...
    Nah ez hiányzott!:D
    Egy kis Szandi, egy kis Jack szemszöggel fűszerezve....A Szandistáknak ez igazi drog!
    Az eleje...hát az nagy.
    Persze a csajok tartják kordában a pasikat...Még szép :D!
    Hogy is lehetne másképp? He? Ha a pasik tartanák a csajokat, feldölne a világ, ugyanis a pasik erre képtelenek..:O

    És van egy olyan érzésem, hogy új kedvencem lett Matt...:)
    Sok a kocsija, ráadásul sok a JÓ kocsija :D
    Jó lenne, ha másképpen is belefűznéd a történetbe...

    A verseny...a verseny a másik kedvencem! :D

    De hát akkor is Audrina ajándéka tarol! Váááá!
    :P Majd leestem, a székről, úgy nevettem! Van egy olyyan képességem, hogy mindent rögtön elképzelek...hát ez pedig nagy volt!HEh...

    Nah, re hamar jön a friss!
    még négy komi...hm...

    chook<<(h)>>csili(ng)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Na ez aztán haláli.:P
    Szétröhögtem magam.
    Szegény Jake és Chris. XD
    De azért nem semmi meglepetés volt.
    Már előre sajnálom Audrinat.De biztos kapni fog.
    Sies mert már nem bírom.
    Pussy:Reni :)

    VálaszTörlés