2010. február 18., csütörtök

Híreeek....frisss...kitudjaaa:'(

Sziasztook!

Nem szolgálhatok jó hirekkel.
Két hét múlva vissza kell mennem a dokihoz, azt mondta nagyon gyenge az ínszalagom.
Nem tudom így mikor lesz friss, mivel nem gépelhettek.De az egérrel tudok kattintgatni ezért kitaláltam valamit:D
Elindítok egy pályázatot.
Egy novellát kell írni( 1-2 fejezetnyi szöveget) amit elküldesz az e-mail címemre.
e-mail : mogyi22@citromail.hu

de a címet én határozzom meg és szeretnéém ha maradnánk a TWILIGHT-Saga  határain belül maradna.
Teljesen mindegy melyik "kor" mármint hogy Renesmee már megvan vagy nincs.
Nos akkor a cím: Gyémántkő

A határidő: 2010.02.26.( ez a jelentkezési)

Ez a jelentkezési határidő, de ha valaki elkészül a szerzeménnyel nyugodtan elküldheti nekem.
Beküldési: 2010.03.01
A három legjobbat kirakom a blogra!!!!!!
de ha több tetszik akkor azokat is:D
Nah sajnálom, de remélem ez kárpótól titteket:D
Hajráááá:D
és majdnem elfelejtettem.
Az első három helyezet kap egy kis ajádékot (ezért mindenkitől kérek blogcímet ha van....)

puszi
Szandi

2 megjegyzés:

  1. szia Szandi!
    én egy uj olvasod vagyok,ma találtam rá az oldaladra és rögtön végig olvastam az egészet..:) nagyon tetszik!
    remélem hamar meggyogyulsz,mert nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra.:D
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Kinga!

    Nagyon örülök, hogy itt vagy:D
    remélem, h tetszeni fog és mást is erre hozol.
    köszii:D
    lehet este lesz egy rövid friss:P
    puszi:D

    VálaszTörlés