2010. február 7., vasárnap

16.Fejezet

 Ez a fejezet csilingnek szól:)rem csiling megtalálod a meglepid:P

Automatikuson a hang irányába kaptam a fejem, ahonnan a nevem érkezett.
Nem hittem a szememnek, nem lehet igaz, Tom, hogy kerül ide?!
Tom, hát igen ő volt a gimis szerelmem több mint két évig jártunk.
És nem csak a csajom-pasim kapcsolat ment közöttünk egymás legjobb barátjai is voltunk.
Mindaddig amíg közölte velem, az lenne a legjobb ha elmennék.Először nem értettem miért akar elküldeni, de ő jobban ismert mint én magamat.Igen ő tudta, hogy mi az igazi álmom, világot látni és tanulni.Ebben ő nem akart akadályozni és inkább elengedett.Sokáig tiltakoztam és próbáltam magamnak hazudni, hogy én őt akarom, de rákellet jöjjek az álmaim erősebbek lettek a szerelmemnél és ő ezt pontosan jól tudta és meg is értette.
Hatalmas vigyor terült szét az arcán és határozott léptekkel megindult felém.
Egy méter választott el minket,ő ezt gyorsan átszelte és megölelt.Én a döbbenettől, megszólalni se tudtam, nemhogy még valamit tenni.
-Audo, már vagy 2 éve nem láttalak.gyönyörű vagy még mindig..ő olyan kedves volt mindig velem, szeretet mindennél jobban és pont ezért engedett el.
-Tom, annyira hiányoztál.-csak ennyit tudtam kinyögni, szorosan ölelő karjaiba simultam.Érzelmeimnek nem tudtam uralkodni, könnyek csordultak le az arcomon.Valószínűleg át áztathattam szürke pólóját, mert észrevette csendes zokogásom.
-Még mindig ilyen hatással vagyok rád?.-tolt egy egy kicsit magától és felemelte az állam, hogy szemébe nézhessek.
-Nem, csak hiányoztál, de úgy látom az egóddal minden rendben, még mindig.-hangsúlyoztam, lefagyott a mosoly az arcáról ezen csak felnevettem.Ő mindig megtudott nevettetni akármilyen helyzetben is voltam.Pont úgy mint Jack.Hiányozni fog, de megígérte, hogy dumálni fogunk.
-Kisasszony,az egóm köszöni szépen jól van, és különben is hová is tartasz?-törölte le a könnyeim és a kezembe nyomott egy zsepit.
-Hát haza, New York-ba.-töröltem le a könnyeim arcomról.
-Hmm..kellemes társasága lesz kegyednek az úton.-nem értettem mire céloz.
-Nem értelek.-mondtam ki hangosan is.
-Meg se kérdezed, hogy én hová tartok?-húzta fel a szemöldökét.-Mi van veled te mindig olyan kis kiváncsi voltál.-nevetett fel.Erre tőlem csak egy oldalba bökést kapot.
-Hová tartasz az egóddal?.-nyújtottam ki a nyelvem rá egy kicsit gyerekesen.
-Vigyázz, egyébként New York-ba.-húzta ki magát.Komolyan oda megy ahová én tartok?!
-Ez szuper, úgyis mesélni akarok neked.-ugrottam a nyakába.
-Ahham, és hol a helyed?-tényleg el ne felejtsem a jegyem, azt se tudom hová tettem, annyira szétszórt vagyok ma.
-Öhm, nem tudom, mindjárt megkeresem, fogalmam nincs, hogy hová raktam.-Lehajoltam a táskámért és elkezdtem benne kutakodni.A francba kell nekem ilyen nagy táska, ebben mire megtalálom.
-Khmm.-köszörülte meg a torkát Tom.Épp háttal álltam neki.-Nem ezt keresed itt?-éreztem, hogy a hátsó zsebemből kihúzza  a jegyet.
-Khmm...de, köszönöm.-adtam egy gyors puszit az arcára és kikaptam a kezéből a jegyemet.
-I. osztály és 54-es.-felpillantottam rá és ha lehet még hatalmasabb vigyora volt mint az előbb.
-Mondom én, hogy kellemes társaságod lesz.-kezdet a hármas terminál felé húzni hiszen a gépünk 10 perc múlva indul.
A repülőn valóban ő ült mellettem egy kicsit meglepő volt, hogy itt találkozunk és hogy még mellém is kerül egy hatalmas gépen.
Az egész utat átbeszéltük, mindenről beszéltünk.Elmondtam neki, hogy megismerkedtem Nikki-vel és együtt lakunk.Sőt beavattam, hogy Chris is nálunk lakik most.Chris mindkettőnk gyerekkori barátja volt.Két üveg pezsgő mellett ezt elég jól megbeszélhettük.Már csak arra emlékszem, hogy leszálltunk a gépről és egy taxi várt minket.
Tom kisegített a taxiból és megkérte a portást hozza fel a cuccaink.Egy hotel elött álltunk.Tom is egy kicsit sokat ivott, de én ahogy érzem még többet.
egy hatalmas lakosztály nappalijában ülök a kanapén és Tom itt van mellettem.
Hirtelen nem tudom mi lett velem közelebb mentem hozzá és a nyakába csókoltam.
-Audrina, jól vagy?-csak akkor hívott Audrina-nak amikor vagy nagyon mérges volt, vagy úgy gondolta hülyeséget csinálok.
-Shhh..-a kezem a szájára tapasztottam és az ölébe másztam.Megadta magát és ő folyatta amit én elkezdtem.
Elkezdte a nyakam csókolgatni.Hirtelen felkapott és én elcsaptam mézédes ajkaira.Út közben több ruhától szabadultunk meg.Hirtelen valami puhát éreztem magam alatt.Kinyitottam a szemem és egy hatalmas hálóban voltunk.Szenvedélyesen csókolt.A szemeiben láttam a vad vágyat.Nem tudtam uralkodni magamon, teljesen az alkohol hatása alatt álltam.Gyorsan megszabadított az összes ruhadarabtól ami rajtam volt.Én is cselekedtem, lehámoztam róla nadrágját és pólóját.Az egész éjszaka a miénk volt.Egy igazi szenvedélyes éjszaka volt.
Egymást ölelve merültünk álomba.

Reggel iszonyatos fejfájással ébredtem, nem nagyon emlékeztem a tegnap estére.
Csak a taxi és a hotel ugrott be.
Szétnéztem és abban a hatalmas hálóban voltam még mindig.A takarót magam köré csavartam és hagytam, hogy a  mocorgó Tom hagy aludja ki magát.Te jó isten.Én az éjszaka és Tom....Ház ez nem igaz.Audrina minek neked annyi alkoholt innod.Az elviselhetetlen fejfájástól felszisszentem.Lehámoztam magamról Tom karjait, és elindultam valamiféle fájdalomcsillapítót keresni.
A nappaliba megtaláltam  a táskám.A tartalmát gyorsan kiborítottam a dohányzó asztalra és kerestem egy fájdalomcsillapítót.A fürdőbe mentem felvettem egy köntöst és bevettem a gyógyszert.Egy kicsit megszédültem és jobbnak láttam a falnak támaszkodni.Egy erős férfi kezet éreztem a derekamon. A nyakamba csókolt.
Megfordultam és próbáltam megszólalni, de ő a csókjaival belémfojtotta szavakat.Megvártam míg befejezi, de nem csókoltam vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése