2010. február 16., kedd

17.Fejezet



píííp.píííp.pííííp.Ez nem lehet igaz, zihálva nyitottam ki a szemem.Ez nem a szobám volt.Vagyis nem az ahol leéltem eddig a fél életemet.Ez a szoba a változás.De várjunk csak ha én New York-ban vagyok, akkor hol van Tom????!
Már megint a tudatalattim játszik velem, ez is csak egy rossz álom volt?!
Hirtelen álltam fel, kicsit nagy hévvel, mert megszédültem.Az éjjeliszekrény sarkába kapaszkodtam meg.
-Mi a fene...-csak most jöttem teljesen hogy hol vagyok.
A New Yorki lakásunk szobájában ülök, a Nikkivel közös lakásomban.
Elindultam a nappali felé.Sehol senki.A fejem még mindig erősen fájt.Nagy nehezen elsétáltam a konyháig.De rájöttem, hogy a gyógyszereket Nikki átpakolta a fürdőszobába.
Ahogy beléptem a fürdőbe halk sikkantás hagyta el a szám.Azonnal elindultam Nikki hálója felé, mert a látvány az imént lesokkolt.
-Nikki mi a fe.-nyitottam be Nikki szobájába de éppenséggel nem az illedelmes pózban voltak Chris.-elnézést.-motyogtam el gyorsan és ár menekültem is a szobából.
Te Jó Isten, már csak ez hiányzott.Na jó most szépen beállok a zuhany alá és nem jövök ki egy darabig.
Ledobáltam magamról a pizsamám és megnyitottam a a hideg vizet.A hajamat nem kötöttem össze hagytam hogy a vállamra hulljon.Beálltam a hideg víz alá.Engedtem, hogy a hajamon végigfolyjon a hideg víz, megremegtem.A bőröm libabőrős lett.De most erre volt szükségem.Nem tudom meddig állhattam a zuhanyrózsa alatt.Egy újabb szédülési inger zökkentet ki mélázásomból.Elzártam a vizet és kiléptem a zuhanykabinból.Belebújtam egy köntösbe és a szobám felé vettem az irányt.Leültem a szobámba a fésülködő asztalom elé és kibontottam a hajam.
Halk kopogást halottam.Nikki dugta be a fejét az ajtón.
-Szia.Elnézést, csak hát..-gyorsan félbeszakítottam.
-Szia, semmi csak hát, hanem szépen leülsz ide és mesélsz nekem.-húztam az ágyamra majd elkezdtünk órákig beszélni.Elmondta, hogy összejöttek Chris-el és hogy mennyire megértik egymást és elmesélte, hogy én hogyan kerültem haza.
-Mit is mondtál, ki hozott ide?-azt hittem nem hallom jól.
-Egy férfi valami Tom, azt mondta elég közeli ismerősöd, mit csináltál vele?-Nikkit furdalta a kíváncsiság, hogy legjobb barátnője titkol előle valamit.
-Jajj Nikki Tom......

Sajnálom a befejezetlen véget és a nagyon rövid fejit.De ezt sem szabadna a kezem miatt.
Remélem megszántok pár kommival:$
Puszi
by:Szandi

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huu...már azt hittem, csak álmodta az egészet!
    Azért örülök, h nem....nagyon tetszett!
    Várom a kövit, s megértem, h nem erőltetheted a kezed :D!
    pusz
    Anita

    VálaszTörlés
  2. Persze,hogy írok komit :)
    Nagyon jó kis rész..de vicces,hogy nem emlékszik,hogy került haza:D
    Jobbulást! :)
    pusz, Bogyoka

    VálaszTörlés
  3. Igen egy kicsit rövid, de semi baj! Nekem nagyon tetszet ír még sok ilyen jót! :) Poszilak sokszor Eszti

    VálaszTörlés
  4. Bocs a helyesírási hibák miatt! Eszti

    VálaszTörlés
  5. HALI-HALI!
    Örülök, hogy ennyit sikerült írnod!Jobban van a kezed???Oh szegénykém!!
    Még mindig jól írsz! Annyira, hogy azt már büntetni kellene!!!Hozom a bilincset...
    És igeeen...hallgatlak....Tom csak....
    (FÜGGŐ VÉG!!!(meg van bocsátva, elvégre fáj a kzed..:( ))
    Várom a kövit!
    Jobbulást!
    csiling

    VálaszTörlés
  6. Uhm..szóval, azta, nem tok semmit moondani azt hiszem hogy most bőőőgni fogok:D
    köszönöm a komikat mindenkinek:D
    és csiling köszi már nem fáj annyira a kezem, és a függővég igen:D sorry^^
    Nagyon örülök h tetszett nektek:P
    Azt hittem nem lesz jó h csak ilyen rövidet tudtam írni, és wááááá most téll naon örülök h tetszik nektek:D
    szeretlek titeket<3333

    UI.: Ha a doki enged rendesen gépelni akkor lehet még pénteken friss.:D(ha itthon leszek)
    puszi: Szandi

    VálaszTörlés