2010. szeptember 16., csütörtök

Hello édeseim :)

Szeretném ha írnátok nekem tíz kommit vagyis már csak kilencet és jönne az izgalmas friss :D nem tudom hogy mi lesz a pontos vége még a történetnek... én magas se gondoltam még bele.. vagyis sok mindent kitaláltam már de mindig jön valami új... nem tudom hogy hány fejezetes lesz.. ez tőletek is függ :) én szívesen folytatnám esetleg egy második kötettel :D de ez rajtatok áll. nah akkor remélem jól vagytok, nem tudom ti hogy vagytok a pollen allergiás dolgokkal..rengeteg barátom ebben szenved :/ Kitartást az allergiásoknak.

Mivel most én is kértem valamit tőletek, adni is szeretnék egy saját verset:


Fekete felhő az ég tetején
Te vagy az első a szívem elején
Hiába esik, dörög s villámlik
Hiába minden felesleges gondolat
A lényeg az ott marad..
Szeretni nem merek , értsd meg
Te is jól tudod
Te nem engem szeretsz.
Szavakba önteni elég nehéz
s csak szeretném ha szeretnél
nem tudom mit tegyek
kérlek segíts nekem
s csak szeress…

másik verzió :

Fekete felhő az ég tetején
Te vagy az első szívem elején
Borús az ég s reménytelen
Hogy az én napom
Beragyogja sajgó szívem.

Fáj a szívem valóban ..
a gyógyír az maga Te vagy.
Ölelnélek s csókolnálak
Tenyeremen hordoználak.

Tovább már nem is ragoznám
Hisz ott a megoldás
Igazán boldog csak akkor leszek
Ha tudom, te ott vagy velem.

Puszilok mindenkit
Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése